Beantwoord

Telefoon werkt nog steeds niet

  • 24 maart 2018
  • 22 reacties
  • 2155 Bekeken

Afgelopen donderdag van KPN overgestapt naar T-Mobile thuis. Internet en tv werken goed. Alleen telefoon werkt nog steeds niet. Kiestoon is te horen, bel ik een nummer (zelfs naar mijn eigen mobieltje) dan hoor ik alleen maar ingesprekstoon. Bellen via mobieltje naar mijn nummer levert alleen maar voicemailberichten op. Graag zou ik willen dat T-Mobilethuis het probleem zo spoedig mogelijk oplost !
icon

Beste antwoord door Brian 26 maart 2018, 17:48

Hi johannesv, van harte welkom, goed om te horen dat Internet en TV goed werken! Ik heb zojuist je Telefonie instellingen aangepast, zou je eens willen testen of je nu wel kan bellen en gebeld kan worden? 🙂
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi johannesv, van harte welkom, goed om te horen dat Internet en TV goed werken! Ik heb zojuist je Telefonie instellingen aangepast, zou je eens willen testen of je nu wel kan bellen en gebeld kan worden? 🙂
Ja, dank je Brian, telefoon doet het weer, waarvoor dank. Kan ik de recorder weer gebruiken ?
Er staat nog wel 31 voor als afzender (heb naar mobieltje gebeld en teruggebeld. Kan ik de recoder weer gebruiken ?
Reputatie 6
Badge +7
Hi johannesv, goed om te horen dat het nu werkt! Wat bedoel je precies met de recorder? Bedoel je dan de opnamefunctie van de TV Box?
Ja, de opname functie (doet het nu weer, 1 opname staat er nog op, maar de andere zie ik niet meer)
Reputatie 5
Badge +3
Hi johannesv!

Begrijp ik goed dat je meerdere programma's hebt opgenomen op je TV Box, maar dat je er maar 1 kan zien en afspelen? Als dit inderdaad het geval is, kun je de TV Box dan een reset geven? Klik hier om te lezen hoe je dat doet. Kom je er niet uit, of heeft het niet geholpen: geef een seintje! Dan kijken we samen verder naar een oplossing.
Dag Sterre. Er staat inderdaad maar 1 opname op de recorder. De andere 2 zijn verdwenen. Kan ik niet meer zien in de lijst. Ik had vorige week de recorder al een reset gegeven, omdat hij geen opnamen meer maakte. Maar nu zijn de 2 andere opnamen dus verdwenen. Hij neemt dus wel op ten koste van de andere opnamen die weg zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Hi johannes, dat is vreemd, normaal gesproken zou je bij een normale reset geen opnames mogen verliezen, bij een echte fabrieksreset gebeurt dit wel omdat dan ook de harde schijf wordt gewist. Als de opnames nu goed gaan dan zou ik voor nu niets meer doen!
Dag Brian, de schijf is altijd veel te gauw vol. Ik heb er niets aan (heb ik ook aan Sterre medegedeeld). Wat mij betreft kan de optie 'Opnemen' verwijderd worden uit het pakket. Leidt alleen maar tot teleurstellingen en vastlopers. Opnamen kan ik helemaal niet terugzien. Erg teleurgesteld over het opnemen pakket, voldoet niet aan verwachtingen. Kun je de optie 'opnemen' verwijderen uit mijn pakket ? Alvast bedankt. Voor de rest alles prima. Groeten van Johannes
Telkens na gedwongen reset zijn de opnamen verdwenen, dus ik heb er helemaal niets aan. Groeten, Johannes
Hallo Brian, heeft de tv-box een scart aansluiting ? Zo ja, dan wil ik die graag ruilen tegen de hd-recorder die ik toch niet kan gebruiken. Alvast bedankt, groeten van Johannes
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Johannesv!

Zullen we de vragen over jouw TV Box behandelen in jouw andere topic hierover? Dat is beter voor het overzicht, en zo weet je zeker dat je een goed en eenduidig antwoord krijgt. Ik help je daar graag verder met jouw TV-vragen!
OK Sterre en bedankt.
Hier ook vorige week maandag overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis. Thuistelefoon doet hetzelfde als wat hierboven beschreven wordt. 28 mei met medewerkers Samantha en Donny gechat. Het zou doorgestuurd worden naar de technische dienst. Echter niets meer vernomen. Inmiddels bijna een week verder......betalen gaat echter natuurlijk wel gewoon door......

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @beek4178,

Ik zie dat we dit hebben opgepakt en het probleem lastiger blijkt dan gedacht. Hier hebben we een specialist bijgevraagd en deze heeft het nu in onderzoek. Zodra we meer weten, geven wij een update via e-mail!
Ok, prima wachten we dit af. Jammer, want voor de rest functioneert alles prima.
@Sander

Wij hebben nog steeds geen telefonisch bereik op onze thuistelefoon. Inmiddels zijn we bijna een maand overgestapt naar t-mobile. Het probleem zou opgelost worden maar tot op heden na bovenstaand bericht niets meer vernomen. Zou fijn zijn als we hier spoedig iets over vernemen.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @beek4178,

Ik had je graag nu al een oplossing geboden! Zo te zien zijn onze techneuten achter de schermen nog druk in de weer om dit voor je op te lossen. Zodra er een update volgt, laten we je dit graag weten. Excuses voor het ongemak!
@Piotr @Sander

We zijn inmiddels 17 dagen verder weer......eind mei zijn we overgestapt en nog steeds geen thuistelefoon verbinding! Inmiddels raakt ons geduld wel een beetje op. We betalen niet veel 2,50 per maand maar dan verwacht ik wel een werkend iets. En een beetje info wat er achter de schermen gebeurd, want in onze ogen gebeurd er weinig en ook geen contact met ons.
Reputatie 6
Tja, druk druk druk, hij is er mee bezig zoals je ziet.😄

@Piotr @Sander

waaarom geen reactie? Andere mensen krijgen van jullie wel reactie.......
Reputatie 6
Badge +5
Hi @beek4178,

Weet dat de klantenservice er voor je is. Ik heb direct je dossier doorgelezen, maar op dit moment is er nog geen update. Zodra we meer weten zullen we je via telefoon/e-mail op de hoogte houden. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Je kan hier altijd navraag doen, al heb ik niet altijd meer info.

Reageer