Beantwoord

Telefoon werkt nog steeds niet

  • 24 March 2018
  • 30 reacties
  • 2402 Bekeken

Afgelopen donderdag van KPN overgestapt naar T-Mobile thuis. Internet en tv werken goed. Alleen telefoon werkt nog steeds niet. Kiestoon is te horen, bel ik een nummer (zelfs naar mijn eigen mobieltje) dan hoor ik alleen maar ingesprekstoon. Bellen via mobieltje naar mijn nummer levert alleen maar voicemailberichten op. Graag zou ik willen dat T-Mobilethuis het probleem zo spoedig mogelijk oplost !
icon

Beste antwoord door Brian 26 March 2018, 17:48

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7

Wat ontzettend fijn om te lezen @Remster! Namens Cal: heel graag gedaan. Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Dan ga ik je daar met alle liefde mee verder helpen. Maak er alvast hele mooie feestdagen van! 🎄

Hoi cal, hij doet het weer. Super 😀 

bedankt. 
groet, remco

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Remster,

Zojuist heb ik meteen voor je de verbinding een goede stoot gegeven. Ik heb goed nieuws, de vaste telefoon lijkt weer volledig in de lucht te zijn! Zou je dit kunnen bevestigen? Anders ga ik snel voor je aan de bak om een andere oplossing te vinden.

Beste Boris,

 

je hebt mijn toestemming. Dank 

groet

Reputatie 7

Hoi @Remster ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Ik heb direct aan de achterkant gecontroleerd of alles goed staat qua registratie en lijk de boosdoener daarin te hebben gevonden. Het lijkt er namelijk op dit dat niet helemaal goed is gegaan. Geen zorgen - ik zorg er graag voor dat dit helemaal goed komt!

Ik wil hiervoor een zogenoemde reprovisie voor uitvoeren. De abonnementen worden daarmee opnieuw naar het modem verzonden, waardoor ook de registratie opnieuw kan worden opgehaald. Om dit wél te kunnen doen, heb ik jouw toestemming nodig. Wil je me laten weten of ik dit voor je kan doen? 

Hoi Jason, bedankt voor je bericht maar ik heb uiteraard al deze punten allemaal al gedaan zonder oplossing. Het rare is dat ik dus wel een email krijg met een bericht dat ik ben gebeld maar de telefoon gaat gewoon niet over en als ik zelf wil bellen hoor ik een in gesprek toon.

lijkt wel of er een harde doorschakeling in het systeem staat want zelf heb ik doorschakelen uit gezet alleen naar voicemail.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remster, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je problemen ervaart met de vaste lijn, gelukkig zijn er talloze oplossing om de verbinding weer op 100 procent te krijgen! Heb je al eens in onze Wiki gekeken? Daar vind je namelijk bijna alle antwoorden op vragen die je hebt én kun je terecht voor technische assistentie: 

Mocht het ook hierna nog niet verholpen zijn, plaats dan zeker weer een berichtje hier, dan pakt één van ons het zo snel mogelijk voor je op.

 

Hoi, heb sinds enig tijd geen vaste telefonie verbinding meer. Ik krijg een in gesprek toon als ik wil bellen. Ook als ik naar het vaste nr bel krijg ik gelijk voicemail, de lijn gaat dus niet over. Krijg hiervan direct een melding in mijn email dat er gebeld is naar mijn vaste nr.

Kunnen jullie hier naar kijken aub, heb modem al gereset maar mag niet baten?

 

Reputatie 7
Hi @beek4178,

Weet dat de klantenservice er voor je is. Ik heb direct je dossier doorgelezen, maar op dit moment is er nog geen update. Zodra we meer weten zullen we je via telefoon/e-mail op de hoogte houden. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Je kan hier altijd navraag doen, al heb ik niet altijd meer info.
@Piotr @Sander

waaarom geen reactie? Andere mensen krijgen van jullie wel reactie.......
Tja, druk druk druk, hij is er mee bezig zoals je ziet.😄

@Piotr @Sander

We zijn inmiddels 17 dagen verder weer......eind mei zijn we overgestapt en nog steeds geen thuistelefoon verbinding! Inmiddels raakt ons geduld wel een beetje op. We betalen niet veel 2,50 per maand maar dan verwacht ik wel een werkend iets. En een beetje info wat er achter de schermen gebeurd, want in onze ogen gebeurd er weinig en ook geen contact met ons.
Reputatie 7
Hey @beek4178,

Ik had je graag nu al een oplossing geboden! Zo te zien zijn onze techneuten achter de schermen nog druk in de weer om dit voor je op te lossen. Zodra er een update volgt, laten we je dit graag weten. Excuses voor het ongemak!
@Sander

Wij hebben nog steeds geen telefonisch bereik op onze thuistelefoon. Inmiddels zijn we bijna een maand overgestapt naar t-mobile. Het probleem zou opgelost worden maar tot op heden na bovenstaand bericht niets meer vernomen. Zou fijn zijn als we hier spoedig iets over vernemen.
Ok, prima wachten we dit af. Jammer, want voor de rest functioneert alles prima.
Reputatie 7
Hoi @beek4178,

Ik zie dat we dit hebben opgepakt en het probleem lastiger blijkt dan gedacht. Hier hebben we een specialist bijgevraagd en deze heeft het nu in onderzoek. Zodra we meer weten, geven wij een update via e-mail!
Hier ook vorige week maandag overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis. Thuistelefoon doet hetzelfde als wat hierboven beschreven wordt. 28 mei met medewerkers Samantha en Donny gechat. Het zou doorgestuurd worden naar de technische dienst. Echter niets meer vernomen. Inmiddels bijna een week verder......betalen gaat echter natuurlijk wel gewoon door......

OK Sterre en bedankt.
Reputatie 7
Hoi Johannesv!

Zullen we de vragen over jouw TV Box behandelen in jouw andere topic hierover? Dat is beter voor het overzicht, en zo weet je zeker dat je een goed en eenduidig antwoord krijgt. Ik help je daar graag verder met jouw TV-vragen!
Hallo Brian, heeft de tv-box een scart aansluiting ? Zo ja, dan wil ik die graag ruilen tegen de hd-recorder die ik toch niet kan gebruiken. Alvast bedankt, groeten van Johannes
Telkens na gedwongen reset zijn de opnamen verdwenen, dus ik heb er helemaal niets aan. Groeten, Johannes
Dag Brian, de schijf is altijd veel te gauw vol. Ik heb er niets aan (heb ik ook aan Sterre medegedeeld). Wat mij betreft kan de optie 'Opnemen' verwijderd worden uit het pakket. Leidt alleen maar tot teleurstellingen en vastlopers. Opnamen kan ik helemaal niet terugzien. Erg teleurgesteld over het opnemen pakket, voldoet niet aan verwachtingen. Kun je de optie 'opnemen' verwijderen uit mijn pakket ? Alvast bedankt. Voor de rest alles prima. Groeten van Johannes
Reputatie 7
Hi johannes, dat is vreemd, normaal gesproken zou je bij een normale reset geen opnames mogen verliezen, bij een echte fabrieksreset gebeurt dit wel omdat dan ook de harde schijf wordt gewist. Als de opnames nu goed gaan dan zou ik voor nu niets meer doen!
Dag Sterre. Er staat inderdaad maar 1 opname op de recorder. De andere 2 zijn verdwenen. Kan ik niet meer zien in de lijst. Ik had vorige week de recorder al een reset gegeven, omdat hij geen opnamen meer maakte. Maar nu zijn de 2 andere opnamen dus verdwenen. Hij neemt dus wel op ten koste van de andere opnamen die weg zijn.
Reputatie 7
Hi johannesv!

Begrijp ik goed dat je meerdere programma's hebt opgenomen op je TV Box, maar dat je er maar 1 kan zien en afspelen? Als dit inderdaad het geval is, kun je de TV Box dan een reset geven? Klik hier om te lezen hoe je dat doet. Kom je er niet uit, of heeft het niet geholpen: geef een seintje! Dan kijken we samen verder naar een oplossing.

Reageer