Beantwoord

Telefoon werkt nog steeds niet

  • 24 March 2018
  • 30 reacties
  • 2402 Bekeken

Afgelopen donderdag van KPN overgestapt naar T-Mobile thuis. Internet en tv werken goed. Alleen telefoon werkt nog steeds niet. Kiestoon is te horen, bel ik een nummer (zelfs naar mijn eigen mobieltje) dan hoor ik alleen maar ingesprekstoon. Bellen via mobieltje naar mijn nummer levert alleen maar voicemailberichten op. Graag zou ik willen dat T-Mobilethuis het probleem zo spoedig mogelijk oplost !
icon

Beste antwoord door Brian 26 March 2018, 17:48

Bekijk origineel

30 reacties

Hoi cal, hij doet het weer. Super 😀 

bedankt. 
groet, remco

Reputatie 7

Wat ontzettend fijn om te lezen @Remster! Namens Cal: heel graag gedaan. Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Dan ga ik je daar met alle liefde mee verder helpen. Maak er alvast hele mooie feestdagen van! 🎄

@Piotr @Sander

We zijn inmiddels 17 dagen verder weer......eind mei zijn we overgestapt en nog steeds geen thuistelefoon verbinding! Inmiddels raakt ons geduld wel een beetje op. We betalen niet veel 2,50 per maand maar dan verwacht ik wel een werkend iets. En een beetje info wat er achter de schermen gebeurd, want in onze ogen gebeurd er weinig en ook geen contact met ons.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remster, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je problemen ervaart met de vaste lijn, gelukkig zijn er talloze oplossing om de verbinding weer op 100 procent te krijgen! Heb je al eens in onze Wiki gekeken? Daar vind je namelijk bijna alle antwoorden op vragen die je hebt én kun je terecht voor technische assistentie: 

Mocht het ook hierna nog niet verholpen zijn, plaats dan zeker weer een berichtje hier, dan pakt één van ons het zo snel mogelijk voor je op.

 

Hoi Jason, bedankt voor je bericht maar ik heb uiteraard al deze punten allemaal al gedaan zonder oplossing. Het rare is dat ik dus wel een email krijg met een bericht dat ik ben gebeld maar de telefoon gaat gewoon niet over en als ik zelf wil bellen hoor ik een in gesprek toon.

lijkt wel of er een harde doorschakeling in het systeem staat want zelf heb ik doorschakelen uit gezet alleen naar voicemail.

 

Tja, druk druk druk, hij is er mee bezig zoals je ziet.😄

Reputatie 7
Hoi @beek4178,

Ik zie dat we dit hebben opgepakt en het probleem lastiger blijkt dan gedacht. Hier hebben we een specialist bijgevraagd en deze heeft het nu in onderzoek. Zodra we meer weten, geven wij een update via e-mail!
Ok, prima wachten we dit af. Jammer, want voor de rest functioneert alles prima.
Reputatie 7

Hoi @Remster ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Ik heb direct aan de achterkant gecontroleerd of alles goed staat qua registratie en lijk de boosdoener daarin te hebben gevonden. Het lijkt er namelijk op dit dat niet helemaal goed is gegaan. Geen zorgen - ik zorg er graag voor dat dit helemaal goed komt!

Ik wil hiervoor een zogenoemde reprovisie voor uitvoeren. De abonnementen worden daarmee opnieuw naar het modem verzonden, waardoor ook de registratie opnieuw kan worden opgehaald. Om dit wél te kunnen doen, heb ik jouw toestemming nodig. Wil je me laten weten of ik dit voor je kan doen? 

Reputatie 7
Hi @beek4178,

Weet dat de klantenservice er voor je is. Ik heb direct je dossier doorgelezen, maar op dit moment is er nog geen update. Zodra we meer weten zullen we je via telefoon/e-mail op de hoogte houden. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Je kan hier altijd navraag doen, al heb ik niet altijd meer info.

Beste Boris,

 

je hebt mijn toestemming. Dank 

groet

@Sander

Wij hebben nog steeds geen telefonisch bereik op onze thuistelefoon. Inmiddels zijn we bijna een maand overgestapt naar t-mobile. Het probleem zou opgelost worden maar tot op heden na bovenstaand bericht niets meer vernomen. Zou fijn zijn als we hier spoedig iets over vernemen.
Reputatie 7
Hi johannesv, van harte welkom, goed om te horen dat Internet en TV goed werken! Ik heb zojuist je Telefonie instellingen aangepast, zou je eens willen testen of je nu wel kan bellen en gebeld kan worden? 🙂
Ja, dank je Brian, telefoon doet het weer, waarvoor dank. Kan ik de recorder weer gebruiken ?
Er staat nog wel 31 voor als afzender (heb naar mobieltje gebeld en teruggebeld. Kan ik de recoder weer gebruiken ?
Reputatie 7
Hi johannesv, goed om te horen dat het nu werkt! Wat bedoel je precies met de recorder? Bedoel je dan de opnamefunctie van de TV Box?
Ja, de opname functie (doet het nu weer, 1 opname staat er nog op, maar de andere zie ik niet meer)
Reputatie 7
Hi johannesv!

Begrijp ik goed dat je meerdere programma's hebt opgenomen op je TV Box, maar dat je er maar 1 kan zien en afspelen? Als dit inderdaad het geval is, kun je de TV Box dan een reset geven? Klik hier om te lezen hoe je dat doet. Kom je er niet uit, of heeft het niet geholpen: geef een seintje! Dan kijken we samen verder naar een oplossing.
Dag Sterre. Er staat inderdaad maar 1 opname op de recorder. De andere 2 zijn verdwenen. Kan ik niet meer zien in de lijst. Ik had vorige week de recorder al een reset gegeven, omdat hij geen opnamen meer maakte. Maar nu zijn de 2 andere opnamen dus verdwenen. Hij neemt dus wel op ten koste van de andere opnamen die weg zijn.
Reputatie 7
Hi johannes, dat is vreemd, normaal gesproken zou je bij een normale reset geen opnames mogen verliezen, bij een echte fabrieksreset gebeurt dit wel omdat dan ook de harde schijf wordt gewist. Als de opnames nu goed gaan dan zou ik voor nu niets meer doen!
Dag Brian, de schijf is altijd veel te gauw vol. Ik heb er niets aan (heb ik ook aan Sterre medegedeeld). Wat mij betreft kan de optie 'Opnemen' verwijderd worden uit het pakket. Leidt alleen maar tot teleurstellingen en vastlopers. Opnamen kan ik helemaal niet terugzien. Erg teleurgesteld over het opnemen pakket, voldoet niet aan verwachtingen. Kun je de optie 'opnemen' verwijderen uit mijn pakket ? Alvast bedankt. Voor de rest alles prima. Groeten van Johannes
Telkens na gedwongen reset zijn de opnamen verdwenen, dus ik heb er helemaal niets aan. Groeten, Johannes
Hallo Brian, heeft de tv-box een scart aansluiting ? Zo ja, dan wil ik die graag ruilen tegen de hd-recorder die ik toch niet kan gebruiken. Alvast bedankt, groeten van Johannes
Reputatie 7
Hoi Johannesv!

Zullen we de vragen over jouw TV Box behandelen in jouw andere topic hierover? Dat is beter voor het overzicht, en zo weet je zeker dat je een goed en eenduidig antwoord krijgt. Ik help je daar graag verder met jouw TV-vragen!
OK Sterre en bedankt.

Reageer