Beantwoord

Telefoonggesprek doorschakelen bij in gesprek


Ik heb twee telefoonlijnen bij T-Mobile. Graag zou ik willen dat een inkomend gesprek wordt doorgeschakeld naar de andere lijn, indien de eerste lijn in gesprek of bezet is. Ik zie dat je alle gesprekken kunt doorschakelen, maar de optie "doorschakelen indien bezet" zie ik niet. Of bestaat deze optie bij T-Mobile helemaal niet?
icon

Beste antwoord door Brian 14 januari 2019, 16:57

Hi @sookhlals, ik zie dat mijn collega de back-up doorschakeling al aan heeft gezet. Hierbij wordt het nummer automatisch doorgeschakeld wanneer deze niet bereikbaar is (door bijvoorbeeld een storing). Naast deze doorschakeling en de directe doorschakeling die je kan activeren via My T-Mobile zijn er geen andere mogelijkheden, sorry! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi @sookhlals, ik zie dat mijn collega de back-up doorschakeling al aan heeft gezet. Hierbij wordt het nummer automatisch doorgeschakeld wanneer deze niet bereikbaar is (door bijvoorbeeld een storing). Naast deze doorschakeling en de directe doorschakeling die je kan activeren via My T-Mobile zijn er geen andere mogelijkheden, sorry! 🙂
De back-up doorschakeling werkt niet, anders zou de oproep op de eerste lijn doorgeschakeld moeten worden naar de tweede lijn, indien de eerste lijn bezet is.
Ik begreep van de klantenservice dat ik dit via de instellingen van het dect-telefoontoestel moest doen. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukt niet. Deze service moet door de provider ondersteund worden, hetgeen niet het geval is.
Ook begreep ik van de klantenservice, dat indien je de voicemail via MyTmobileThuis uit zet, oproepen dan doorgeschakeld worden naar het antwoordapparaat van het telefoontoestel, zodat ik geen enkel gesprek hoef te missen. Ook deze functie werkt niet. Indien de lijn bezet is, krijgt de beller gewoon een bezettoon te horen, de oproep wordt niet doorgeschakeld naar het antwoordapparaat.
De oproep wordt alleen doorgeschakeld naar het antwoordapparaat, indien het gesprek niet beantwoord wordt. Dit gebeurde ook toen de voicemail nog niet uitgezet was via MyTmobileThuis. Dus dat aan- en uitzetten van de voicemail via MyTmobileThuis, heeft geen enkele betekenis in dit opzicht.

Reageer