Beantwoord

Telefoonstoring van T-Mobile Thuis

  • 25 February 2018
  • 5 reacties
  • 996 Bekeken

Reputatie 1
Mijn vaste telefoon doet het sinds vanmiddag (25/02) niet meer. Kan niet meer bellen of gebeld worden. Bij het bellen krijg ik de ingesprektoon. Ben woonachtig in Den Haag (Scheveningen) 2586XM
icon

Beste antwoord door NebOrper 25 February 2018, 15:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Na het opnieuw opstarten van het modem doet de telefoon het weer. Dit item kan dus worden gesloten.
Reputatie 6
Badge +3
Hi NebOrper,

Wat fijn dat je er zelf bent uitgekomen! Ik wens je nog een fijne dag toe 🙂
als ik dat doe is de kans groter dat ik helemaal geen verbinding heb dan kan ik helemaal niets meer
mijn telefoon doet ook niets en van T-mobile geen reactie op welke manier dan ook
Ik heb geen mobiel om te bellen hoogstens met rook signalen maar of dat T-mobiel begrijpt dat betwijven ik

Over Wifi wil ik helemaal niet hebben die is al lang overleden schande van T-mobiel

graag AUB doe iets aan die netwerk anders ben ik genoodzaakt naar andere provider te gaan
Reputatie 7
Hoi stevan33,

Volgens mij hebben wij contact gehad via social media! De telefoon hebben we alweer werkend gekregen en ik heb je allerlei tips en trucs over de Wifi en TV gegeven. Zullen we het gesprek via social media verder voeren? Als we twee kanalen gebruiken is de kans groter dat ik een berichtje mis!

Reageer