Beantwoord

Vast bellen oproeplijsten

  • 9 September 2019
  • 5 reacties
  • 1864 Bekeken

Sinds het abonnement bij T-Mobile (1-7-2019) heb ik bij vast bellen geen inkomende oproeplijsten meer en geen nummerweergave. Klantenservice zegt dat het een bekend probleem is en het komt door het modem en dat ze dit niet kunnen of willen veranderen. Daar zit ik met mijn abonnement van €15. Mijn modem is ZY XEL T-50, mijn tvbox is Amino. Uiteraard is dit waardeloos. Maar ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die daar last van hebben of helemaal niet met dit modem.
icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2019, 14:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
@RosaliaW

Nee, jij bent niet de enige.
Indien je een klein beetje meer tijd had besteed op dit forum en van de zoekfunctie gebruik gemaakt had met als zoekterm NUMMERWEERGAVE was je al iets meer geinformeerd geweest.
Mijn advies is om dit alsnog te doen zodat er in dit topic niet meer tijd aan hoeft te worden besteed.
@yalerta
Bedankt, ik heb het bekeken. Maar het gaat meer om de oproeplijsten dan de nummerweergave die het niet doen met dit modem. Mijn vraag is zijn er ook waarbij het wel functioneert met dit modem of bij niemand. Dit kan ik niet terug vinden. Kan het zijn dat de Clip of Clir niet is aangezet door T-mobile. Ook vraag ik me af of het niet mogelijk is om via de PC de omroeplijsten wel te zien. Het is wel allemaal terug in tijd.
Reputatie 7
Badge +5
Oproeplijsten worden toch in het toestel toch zelf opgebouwd n.a.v. de nummers die gebeld hebben?
Als nummerweergave niet werkt ook geen opbouw van een nummerlijst.

In de Zyxel modem is er wel een nummerlijst te vinden, inkomend, uitgaand en gemist.
/#sarcasme modus aan
Dus peeceetje of laptopje langs de telefoon en alles is ......😁Laptop heeft dan het voordeel als je met je toestel ergens anders naar toe loopt dat de bel-lijst ook meekan 😙
/#sarcasme modus uit

En dat terug in de tijd en dat het zeer vervelend is om tevoren niet te zien wie er belt onderschrijf ik volledig.
Eerlijk gezegd kan ik niet veel met deze reactie. Van mij hoef je niet meer te reageren op mijn topic.
Reputatie 7
Hi @RosaliaW, dit is inderdaad een bekend issue en we komen binnenkort met een update voor de Zyxel modem. In dit topic vind je meer informatie!