Beantwoord

Vast bellen uitzetten

  • 31 December 2018
  • 2 reacties
  • 1030 Bekeken

Het eerste halfjaar van mijn TMobile Thuis-abonnement zit erop. Vanwege de extra korting heb ik er vast bellen bij genomen, maar dat gebruik ik helemaal niet. Kunnen jullie het vast bellen nu per direct stopzetten? Scheelt toch weer een paar euro per maand. Bedankt!

Daarnaast heb ik nog een andere vraag: sinds kort is de radiofunctie op mijn tv verdwenen (die was er eerst wel, onder ‘Live’); hoe krijg ik die weer terug?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 December 2018, 19:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @Jentje78, is het gelukt met het terughalen van de radio? Voor het uitzetten van je Vast Bellen kun je bij mij terecht. ☺️ Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit in orde maken voor je!
Hoi Jentje78.

Wat de aanpassing in je abonnement betreft, moet je even wachten tot er een moderator langs je topic komt, daar kan ik je als medeklant niet bij helpen. Je zou eventueel nog een post in het algemene topic voor het wijzigen van T-Mobile abonnementen kunnen plaatsen.

Wat de radio betreft, zou je zelf 2 dingen kunnen proberen:
1) Voer een powerflip uit, de instructies vind je in dit topic.
2) Als dat niet helpt, herstart dan even de interface. (Kan je ook als eerste proberen.) Dat doe je als volgt:

Druk Menu in op de afstandsbediening
Kies voor Instellingen
Kies voor Systeeminformatie
Kies voor Herstart
Kies voor Herstart gebruikersinterface

Laat je weten of je daarmee de radio weer terug hebt? 🙂

Reageer