Beantwoord

vaste lijn gaat hele dag elke 10 minuten 1x over

  • 2 August 2020
  • 5 reacties
  • 706 Bekeken

hoi hoi,

misschien weet iemand of het een storing is of iets anders, maar mijn vaste lijn gaat de hele dag af, dag en nacht. 

Elke 5 a 10 minuten gaat de telefoon 1x over. Ik ben intussen al zover dat ik het geluid uitgezet heb en anders gaat de stekker er uit…. Is wel erg irritant. 

Wie kan me helpen

icon

Beste antwoord door TechRacing93 2 August 2020, 12:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marloes en waldo 

Na je modem herstarten blijft het dan hetzelfde? Eventueel mediaconverter even van het stroom halen bij glasvezel.

Misschien kan het ook iets in het toestel zijn dus terugzetten naar de fabriekswaarden bijvoorbeeld?

Word je niet door een automatisch systeem gebeld, staat er een nummer in het geheugen, lijkt wel een spam robot.

 

zojuist de klantenservice aan de lijn gehad. Die konden ook geen oplossing bieden. hebben mij zelfs geprobeerd te bellen maar kwamen er niet door. Probleem wordt doorgezet naar de Technische dienst en we hopen op een snelle oplossing… 

Reputatie 7
Badge +15

Heb je toevallig een andere toestel die je kan testen? Dan weet je ook meteen waar het probleem ligt.

Reputatie 6
Badge +3

Mocht je een Zyxel modem hebben, kan je ook daar op inloggen om de gespreks history te bekijken. Dan weet je gelijk of het echt een inkomend gesprek is geweest. Als daar niks staat, is er iets mis met het toestel.

Reageer