Beantwoord

Vaste telefonie werkt maar half

  • 24 November 2020
  • 9 reacties
  • 578 Bekeken

Beste lezers,

Na 21 telefoongesprekken later en maar liefst 14 uur in de wacht/aan de telefoon te hebben gezeten met T-Mobile probeer ik het maar via deze weg om gehoord te worden. ( via de klantenservice kom ik niet verder)

Ik heb een abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis voor mijn slagerij in Den Haag.
Ik wou zakelijke klant worden maar omdat ik geen mobiel maar vaste telefonie wou moest dit via de T-Mobile thuis service.
Mijn probleem is als volgt: Ik heb een telefoon waar ik alleen op gebeld kan worden. als ik probeer te bellen met deze telefoon dan krijg ik na enkele seconden in het scherm te zien dat de lijn bezet is en wordt de verbinding verbroken.
Meerdere malen met de klantenservice gesproken en die erkende dat het probleem waarschijnlijk bij hun zit! waarom duurt dit dan al 8 weken en wordt er geen contact opgenomen? Of actie ondernomen.

Nu na 15 telefoon gesprekken denken ze dat het probleem bij mij zit. en als je dan vraagt of er alstublieft een monteur kan langskomen om het probleem op te lossen is dit niet mogelijk!?

BELACHELIJK!

ik heb nu al 14 uur van mijn tijd besteed om geen steek verder te komen en iedere keer hetzelfde excuus te horen.

Als je vraagt om doorverbonden te kunnen worden naar iemand die je misschien wel kan helpen krijg je te horen dat ze dit simpel weg niet kunnen en niet mogen?

Vanuit een perspectief van de klant is dit toch schandalig?

Je moet dingen kunnen oplossen als je mensen er ook voor laat betalen.

Ik heb nu al 2 keer een rekening gehad voor iets waar ik simpelweg geen gebruik van kan maken.

Ongekend en totaal geen service!

Groetjes,

Een zwaar teleurgestelde klant

 

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2020, 14:22

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hi @Jeff-W ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring. Dit is totaal niet de service die we voor ogen hebben en ik zie graag deze ervaring 180 graden gedraaid worden, zodat jij gebruik kan maken van het vast Bellen. Ik lees dat er inmiddels een onderzoek is gestart met de extra gegevens van jouw terugkoppeling. Ook wij willen dat deze problemen zo snel mogelijk de wereld uit zijn. We gaan hard voor je aan de slag voor je. Weet dat ook wij aan jouw kant staan!

Reputatie 1

Ik heb ook een probleem met de vaste telefonie maar net andersom dan Jeff W.

Sinds weken kan ik niet gebeld worden maar wel zelf wel uitgaand bellen. Als men mij belt krijgt men te horen "momenteel is dit nummer niet bereikbaar. Probeert u het later nog eens".

Ik heb het modem gereset, kabel gecontroleerd, met andere telefoon geprobeerd: het wijzigt niet. Het probleem moet dus wel bij T-mobile liggen. 

Ik had dit technisch probleem pas door totdat ik een mail ontving van een bedrijf die mij al weken getracht heeft te bellen op het vaste telefoonnummer.

Ik zie er tegenop om weer de klantenservice te bellen  en een half uur in de wacht te worden gezet. 

Reputatie 7

Hi @GXM85169, harstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Ik help je hier graag bij. Zo hoef je niet naar onze klantenservice te bellen, maar ga ik dit hier verder voor je regelen. Ik wil graag een verzoek indienen bij onze technische dienst om dit te laten fixen. Hiervoor heb ik enkel nog twee voorbeeldgesprekken nodig. Zou je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) kunnen voorzien van twee voorbeelden (de telefoonnummers die jou probeerden te bellen, inclusief de datum en het tijdstip)? Dan ga ik voor je aan de slag en zorgen we dat dit opgelost gaat worden! 💪

Reputatie 1

Beste Lisa,

Dank je wel voor jouw reactie. Ik heb toch maar weer de klantenservice gebeld en deze keer maar 18 min. In de wacht gezet. Het is gelukkig direct opgelost. Ik heb geen idee hoe ze het heeft gedaan maar heb weer het modem moeten resetten. Even later belde ze mij op het vaste telefoonnummer en kan ik dus sinds vandaag weer gewoon telefoon ontvangen. 

Alleen jammer dat ik niet van de 9 weken dat ik geen telefoon heb kunnen ontvangen, geen teruggave van het abonnement voor vaste telefonie gekregen of een korting. Dat zou wel zo netjes zijn. 

Reputatie 7

Hi @GXM85169, ik ben ontzettend blij om dit te lezen! Super dat je dit hier gelijk laat doorgeeft. Hartstikke goed dat je dit laat weten, want dit ben ik volledig met je eens. Dit heb ik gelijk voor je in orde gemaakt en kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mijn advies is om de volgende keer direct aan de bel te trekken. Dan kunnen wij namelijk voor je aan de slag en houdt het probleem niet meerdere weken aan. Gelukkig kan je nu weer gebeld worden. Maak er nog een mooie dag van! 😊

Reputatie 1

Beste Lisa,

Heel erg bedankt voor het regelen van de compensatie. 

Als ik eerder wist dat ik niet gebeld kon worden, had ik dit uiteraard eerder gemeld. Ik bel zelf mijn eigen vaste nummer nooit dus ik wist niet dat ik niet beteikbaar was. Ik heb dat pas via een mail van een bedrijf die ik pas kreeg dat ze mij niet konden bellen.

In ieder geval is het probleem opgelost en ik ben er blij mee. 

Fijne avond.

 

Reputatie 7

Hi @GXM85169, heel graag gedaan! Dat kan ik mij helemaal voorstellen, geen probleem. Weet dat je hier te allen tijde aan kunt kloppen als wij jou nog ergens bij kunnen helpen! 🎈

Mijn probleem met vast bellen is vergelijkbaar:

we kunnen wel gebeld worden, maar bij uitgaand bellen krijgen altijd te horen dat nummer niet bestaat, controleer het nummer. 
 

Wat kan hier de oorzaak van zijn.?
gr Arjen

Reputatie 7

Hi @akabboord, thanks voor je bericht! Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische collega's en dat er een onderzoek is gestart om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit voor je te fixen.

Reageer