Beantwoord

Vaste telefoon werkt nog niet

  • 14 maart 2019
  • 5 reacties
  • 1730 Bekeken

Hoe krijg het pakket van All-in -1 compleet werkend. Het internet en TV werkt wel maar ik krijg vaste telefoon verbinding. Is het misschien de beste manier om alles los te halen en weer stapsgewijs aan te sluiten volgens de beschrijving ?
icon

Beste antwoord door Cheyenne 18 maart 2019, 11:50

Hoi @A.v.d.Bosch, hier help ik graag bij! Je wilt graag gebruik maken van vast Bellen, máár ik zie dat dit nog geen onderdeel is van jouw abonnement. Dat is meteen een logische verklaring waarom het niet werkt! 😆 Geen zorgen, want we kunnen vast Bellen gemakkelijk toevoegen aan jouw abonnement. Je kan kiezen uit drie soorten abonnementen. Met welke maak ik jou blij?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi @A.v.d.Bosch, hier help ik graag bij! Je wilt graag gebruik maken van vast Bellen, máár ik zie dat dit nog geen onderdeel is van jouw abonnement. Dat is meteen een logische verklaring waarom het niet werkt! 😆 Geen zorgen, want we kunnen vast Bellen gemakkelijk toevoegen aan jouw abonnement. Je kan kiezen uit drie soorten abonnementen. Met welke maak ik jou blij?

Ik heb een probleem met mijn vaste nummer, volgens alle informatie zou ik mijn vorige nummer hebben, maar deze is nog steeds niet overgezet. Als ik het nummer bel, dan is deze buiten dienst. Abonnement is in juni aangvraagd. 5 september aangesloten :( en nog steeds geen nummerbehoud.

Gisteren t-mobile alles in 1 geïnstalleerd. Alles werkt behalve de telefoon. De monteur vertelde dat dit waarschijnlijk nog niet overgezet was. nu nog geen telefoon. Krijg ingesprektoon als ik wil bellen met het vaste toestel. Kan ook niet naar het vaste toestel bellen.  Op topic gekeken wat te doen maar de kabel in het modem zit in telefoon 1 en we hebben wel de overstapservice met nummerbehoud aangevraagd. Vreselijk irritant dat je zo moet zoeken om in contact met t-mobile te komen!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DSharp

 

Goed dat je het hier aankaart! Ik heb het nummerbehoud bekeken en het lijkt nog niet goed verwerkt te zijn. Ik heb dit aangekaart bij onze technische dienst. Zodra het verwerkt is, ontvang je een e-mail met een update. Laat je ons op de Community ook weten hoe het loopt?

 

Hoi @Foja,

 

Ik zie dat nummerbehoud inderdaad op 7 november is voltooid. Je zou dus op dit moment van je oude vertrouwde nummer gebruik moeten kunnen maken. Klopt dat?

 

 

Klopt. Dank je wel!

Reageer