Beantwoord

Vaste telefoonnummer gekruist met iemand anders

  • 26 November 2018
  • 4 reacties
  • 1344 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Vorige week (15-11-2018) kreeg ik de bevestiging van de ontvangst van onze klacht en de toezegging dat we binnen drie tot vijf werkdagen reactie zouden krijgen. Dat is niet gebeurd. Vandaar dat ik mij nu langs deze mij onsympathieke weg meld.
Onze telefoon gaat niet over als ons nummer ([verwijderd door moderator]) wordt gebeld en dat is logisch omdat dan de vaste telefoon bij buren van ons ([verwijderd door moderator]) overgaat. Onze telefoon gaat wel over als het nummer van Hooghuis ([verwijderd door moderator]) wordt gekozen. Het is evident dat hier sprake is van een plugfout in de wijkschakelkast. Wij hebben bezoek gehad van een monteur (naar ik meen op 14-11-2018 en die is naar de wijkschakelkast gegaan. Wij hebben hem niet meer teruggezien, maar we kregen wel een e-mail waarin wij werden gefeliciteerd met de oplossing van het probleem. Het probleem was niet opgelost! Dat wilden we laten weten, maar de e-mail kan niet worden beantwoord. Zo gaat dat kennelijk met uw felicitaties.
Wij kunnen wel bellen en doen dat op kosten van Hooghuis en de familie Hooghuis belt op onze kosten. Wij begrijpen niet waarom we zo onzorgvuldig bejegend worden door T-Mobile. Wij zijn het zat. Wij hebben uitgevonden wat er verkeerd gaat, dat heeft de monteur niet ontdekt.
Wij willen nu rap weer in het genot van onze volledige telefoonaansluiting worden gesteld.
Heimen Hooijer. [adres verwijderd]
icon

Beste antwoord door Sander 3 December 2018, 15:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Heimh,

Zojuist heb ik met uw vrouw gesproken en geconstateerd dat er nog steeds iets fout gaat met de telefoonnummers. Hier moet zeker wat aan gebeuren! En dat heb ik dan direct in gang gezet. Ik houd dit in de gaten en zal, zodra ik meer weet, het hier melden. Weet dat we aan het werk zijn om dit in orde te maken!
Het is inderdaad gelukt Sander. We zijn er heel blij mee.
Heimen.
Reputatie 7
Hoi @Heimh,

Ik kan hierbij melden dat we gisteren iets hebben aangepast. Hierdoor hebben jullie nu het oude, vertrouwde nummer terug! Begrijp ik uit je bericht dat dit inderdaad het geval is?

Ik ben voorzichtig hoopvol! 🙂
Dag Sander,

Het is gelukt en mijn broer was blij met mijn telefoontje om naar zijn welbevinden te informeren.
Kortom: wij zijn gelukkig.
Heimen.

Reageer