Beantwoord

Verbinding verbroken na twee uur

  • 12 januari 2021
  • 8 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een onbeperkt telefoon abonnement bij T-Mobile thuis en ik merk dat gesprekken na twee uur automatisch worden verbroken. Ik zie dat dat bij mobiele abonnementen standaard gebeurd, maar is dat ook het geval bij vast telefonie? Zo ja, hoe zet ik dat uit? Dit is best wel gênant als je meetings met klanten hebt…
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groeten,
Eric

icon

Beste antwoord door Jason 15 januari 2021, 16:04

 @EricvanLoon Die twee uur (120 minuten) is inderdaad uit veiligheidsoverwegingen om te voorkomen dat klanten achteraf onverwachte (hoge) kosten krijgen.

Alle gesprekken worden bij T-Mobile (zowel op mobiel als op vast) na 120 minuten verbroken.

Die 120 minuten staan los van het gekozen nummer (en het eventuele, bijbehorende tarief) en geldt in zijn algemeenheid.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @EricvanLoon, we maken bij Mobiel inderdaad gebruik van een veiligheidstrigger om het zogenaamde “broekzak bellen” in te perken.  Zie het als een bescherming voor onze klanten. Als we het voorbeeld van een broekzakgesprek nemen, dan kan dit zomaar uren duren voor iemand dit ontdekt. Dit zorgt voor enorme kosten en dat willen we voorkomen.

Of dit ook bij vast Bellen het geval is, durf ik niet met 100 procent zekerheid te bevestigen, daarom ga ik dit navragen en kom ik hier zo snel mogelijk op terug. Goede vraag!

Reputatie 7
Badge +7

Welk vast Bellen abonnement heb je momenteel?

Hoi Jason!

Ik heb een unlimited Vast Bellen Plus abonnement via glasvezel.

Bedankt voor je hulp!

Groeten,

Eric

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @EricvanLoon, bedankt voor je antwoord! Ik heb het nagevraagd bij onze specialisten en ben in afwachting van hun reactie. Zodra ik het antwoord 100 procent zeker bevestigd gekregen heb, laat ik het je meteen weten. 

Reputatie 7
Badge +7

 @EricvanLoon Die twee uur (120 minuten) is inderdaad uit veiligheidsoverwegingen om te voorkomen dat klanten achteraf onverwachte (hoge) kosten krijgen.

Alle gesprekken worden bij T-Mobile (zowel op mobiel als op vast) na 120 minuten verbroken.

Die 120 minuten staan los van het gekozen nummer (en het eventuele, bijbehorende tarief) en geldt in zijn algemeenheid.

Hoi Jason,

Allereerst hartelijk dank voor het uitzoeken!

Kan ik, als klant, deze functionaliteit ook uit laten zetten? Ik ben al meerdere keren verbroken tijdens een conference call met klanten en dat is best wel een beetje gênant.

Groeten,

Eric

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @EricvanLoon, ik kan mij goed voorstellen dat dit niet ideaal is. Er is navraag gedaan bij de specialisten, maar deze functionaliteit kan niet uitgezet worden. Excuses hiervoor!

Hoi Ginny,

Ok, bedankt voor het checken. Wel jammer, maar ik moet dan even goed nadenken of ik dan m'n telefoon abbonement niet ergens anders moet gaan onderbrengen.

In ieder geval hartelijk dank voor je hulp en moeite!

Groeten,

Eric

Reageer