Beantwoord

Nummerweergave op huistelefoon


enkel weken geleden een mail gedaan omtrent vreemde nummers op mijn huistelefoon,
nu na die weken NOG STEEDS GEEN BERICHT.

zojuist een brief van mn baas ontvangen met een ontslag dreiging daar ik niet bereikbaar zou zijn.
undefinedoord verwijderd door moderator. Scheldwoorden zijn niet toegestaan op het forum. Zie huisregels] , door jullie niet beantwoorde vraag waarom ik steeds 14 cijfers op mn scherm zie en die dus niet aanpak, dreigt ontslag.

Moderator edit: Voor alle contactinformatie van de klantenservice, zie: contact met de klantenservice van t-Mobile Thuis.
icon

Beste antwoord door Brian 23 May 2018, 09:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beter ga je naar https://www.t-mobile.nl/service voor snellere contact mogelijkheden. Je kunt ook in het weekend bellen. Doordeweeks ook chatten, gaat best snel.

Je gaat nu toch niet T-Mobile als schuldige aanwijzen voor ontslagdreiging?
nou als ik weken geleden al per mail de vraag heb gestelt waarom ik sedert T_mobilethuis glasvezel heb, dagelijks door dit soort nummers word gebeld, (zie bijlage) en maar geen antwoord krijg heb ik mijn huis nummer moeten afsluiten (stekker er uit) wor ik misschien toch een beetje pissiger op t mooment dat en mn baas en arbo artsen mij niet kunnen bereiken.
Reputatie 7
Badge +14
Heel vervelend maar er is geen werkgever die zal ontslaan alleen omdat ze je niet kunnen bellen. 🤔
Je had die nummers ook gewoon kunnen blokkeren in je telefoon. Je hebt zelf de stekker er uit getrokken!

Iedereen heeft er wel eens last van. Er is maar één oplossing “blokkeren’ !!!
TM kan daar ook weinig mee!
Heb je geen mobiel waarop ze je kunnen bellen, en anders je mailadres aan je werkgever geven.
En dan nog dit op Twitter en Facebook kan je ook in contact komen met TM.
twitternaam is @tmobile_webcare Ze reageren daar erg snel.
👍🏻
Reputatie 7
Hi hmwa, je zou zeker bericht van ons moeten ontvangen, óók wanneer je ons een e-mail stuurt! Ik kijk dan ook graag na wat er is gebeurd. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Wat de overlast betreft kan je je in ieder geval aanmelden voor het bel-me-niet register, zo kunnen bedrijven je in ieder geval niet meer ongewenst benaderen. Als je door particulieren nummers lastig gevallen wordt dan kunnen wij een onderzoek voor je starten, hiervoor ontvangen we dan graag dit formulier ingevuld via de post. Op het formulier vind je ook meer informatie over wat we van je nodig hebben en wat we wel en niet voor je kunnen doen. Als je vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Reputatie 1
Zojuist een vraag per e-mail naar de klantenservice (klantenservice@t-mobilethuis.nl) gestuurd en direct een bevestiging met ticketnummer ontvangen. Dus nu ben ik wel benieuwd wanneer er inhoudelijke reactie komt en door wie: telefonisch kon de klantenservice me niet verder helpen en nu krijg ik dit bericht: "Bedankt voor je e-mail. We willen je graag zo goed mogelijk helpen en zeker weten dat we je vraag begrijpen. We gaan je daarom bellen, helaas kan dit door grote drukte langer dan 6 dagen duren."

@Folkert de legendarische super-user / gewoon T-mobile klant die probeert te helpen: heb je zelf al eens geprobeerd om op https://www.t-mobile.nl/service een e-mailadres van de klantenservice te pakken te krijgen als je een probleem met vaste telefonie hebt? Probeer het maar eens:
Stap 1: T-Mobile Thuis, stap 2: Telefonie, stap 3: maakt niet uit, stap 4 Mijn vraag staat er niet bij
Nergens een e-mail adres te zien, alleen Forum, Facebook, Twitter en Bel ons!
Reputatie 7
Hoi @Fred-internet

gelukkig zie ik dat je ons e-mailadres hebt gevonden: top! het verschilt een beetje wat voor soort vraag je hebt, waar wij je naartoe wijzen. Sommige vragen zijn beter te beantwoorden via Facebook en anderen weer via de telefoon. Over het algemeen kun je op Social media beter terecht dan via e-mail. En ook deze Community is een prachtig middel van klantcontact. Hoe dan ook, ik help je graag verder! Wil je toch liever via e-mail communiceren, even goede vrienden! 😉
Reputatie 1
Ja, blijkbaar is er besloten dat vragen over vaste telefonie alleen via social media en telefoon door de servicedesk en community behandeld kunnen worden. Maar ik heb dus eerst op het forum gekeken, toen gebeld, en de medewerkster kwam er niet uit en zei dat ik een e-mail moest sturen. Dat heb ik gedaan, ondanks dat het adres neregens te vinden was (meer) on-line en kreeg als antwoord een keurige e-mail van de servicedesk met ticketnummer en daarbij de mededeling dat ik gebeld ga worden en dit door de drukt wel 6 dagen kan duren voordat het gebeurt. Ik ben benieuwd door wie ik dan gebeld wordt en of diegene dan wel iets kan betekenen om mijn probleem op te lossen. Het is nu precies 6 dagen geleden dat ik dat mailtje kreeg, trouwens......

Oh, en @Sander, welke vraag zou je nu beter via Facebook kunnen beantwoorden dan in een mailtje? Een heleboel mensen zijn alweer van Facebook af bovendien. Ik snap dat er keuzes gemaakt worden in deze tijd van multichannel communicatie, maar deze snap ik niet helemaal.
Reputatie 7
Hi Fred, excuses voor de late reactie. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je e-mail inmiddels is beantwoord en dat de we de gevraagde aanpassing hebben kunnen doen! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 1
@Brian Jazeker, prima opgelost zo en ik ben er niet eens voor gebeld! In dit geval was een e-mail blijkbaar toch beter of in ieder geval genoeg. 4 dagen na het indienen per e-mail bericht dat het is opgelost, getest en het we3rkt nu (weer)! Kudos voor de klantenservice van T-Mobile Thuis, dus.

Alleen blijft het jammer dat er zoveel nadruk op "selfservice" en "bellen of gebeld worden" wordt gelegd dat er nergens meer een e-mailadres zichtbaar is waar je met een probleem terecht kunt. Ik zal elders op dit forum proberen het probleem/ het verzoek ("ringtime" van vast vast bellen bij T-Mobile Thuis is veranderd en nu te kort, kan deze worden verlengd) en de oplossing (stuur een e-mail naar klantenservice@t-mobilethuis.nl) op de juist plek kwijt te raken in het kader van community service. ☺️
Reputatie 7
Goed om te horen dat het gelukt is Fred! We proberen de nadruk eigenlijk zo veel mogelijk op Self Service en het forum/d3e Community te leggen. Het forum is voor al onze klanten zichtbaar zodat niet alleen jouw vraag beantwoord wordt maar ook andere klanten direct het antwoord kunnen zien! Daarnaast scheelt het jou als klant weer een telefoontje/mailtje of social media bericht als je het zelf op kan lossen dus we proberen je als klant daar zo veel "tools" voor te geven.
We merken dat e-mail eigenlijk al achterhaald begint te worden en dat veel klanten de reactietijd te lang vinden. Vandaar dat onze voorkeur uit gaat naar andere kanalen! 🙂

Reageer