Beantwoord

wisselgesprek uitzetten

  • 10 February 2021
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

ik zou graag de functie wisselgesprek op mijn vaste telefoon uitzetten, weet iemand hoe dit werkt?

icon

Beste antwoord door Brian 17 February 2021, 10:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @williamheijmans Hmm ik had gehoopt dat dat zou werken, ik heb hier nog even verder gezocht en bij wat collega's geïnformeerd maar we hebben aan onze kant geen mogelijkheid om dit aan te passen. Je zou het het beste via de instellingen van het toestel zelf kunnen proberen. Op het mobiele netwerk is dit iets wat je via het netwerk aan kan passen (vandaar de #43# code) maar voor de vaste verbinding is dit niet het geval en loopt het via het toestel zelf.

Hoi Brian,

 

Bedankt voor je reactie. Als ik de ‘bel’ toets niet indruk gebeurt er ook niets en blijft enkel #43# in het display staan. Het lukt helaas met die code echt niet.

 

Reputatie 7

Hi @williamheijmans Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook even moest zoeken maar ik kom overal de codes tegen die @CrisTien al linkte. Zou je het nog eens willen proberen met #43#, eventueel ook zonder daarna op de ‘bel’ toets te drukken. Mogelijk werkt het ook om nog even een aantal seconden te wachten voordat je de verbinding verbreekt.

Hoi Cris,

 

Bedankt voor je reactie. Deze code had ik al geprobeerd, maar dit werkt helaas niet bij T-Mobile.

 

Gr

William

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @williamheijmans  Welkom, werkt Deze optie? 
Probeer het even.

Groetjes

Reageer