Beantwoord

Zichtbaarheid eigen vast nummer.

  • 3 July 2019
  • 2 reacties
  • 1577 Bekeken

Reputatie 2
Hallo alle aanwezigen hier,
Ik zit sinds kort bij T.Mobile, en hiervoor bij 28 jaar bij KPN, ik heb bij de overstap gekozen voor nummerbehoud op mijn vaste toestel.
Nu kan Ik kan wel de nummers in beeld zien van anderen die mij bellen, maar die anderen zien mijn nummer niet meer, nu zien zij alleen nog maar Prive nummer als ik hun bel. Graag zou ik dat mijn nummer ook weer zichtbaar is bij anderen als ik hun bel, zoals het bij KPN ook altijd is geweest. Wie weet de oplossing hier voor.
Want ik heb er zelf ook een hekel aan om gebeld te worden door een prive nummer, en daarom wens ik ook dat een ander van mij niet ook alleen maar prive nummer ziet staan, maar gewoon het nummer wat ik heb en waar ik mee bel (met naam).
M.V.G. KLEINE DONDER.
icon

Beste antwoord door Brian 8 July 2019, 18:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @KLEINE DONDER, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik zie dat je er inmiddels al uit bent gekomen met een collega, helemaal goed! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!
Reputatie 2
Ja ik heb afgelopen week zelf even naar jullie gebeld, en met behulp van een paar vriendelijke dames, is het goed gekomen.
🤗

Reageer