[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

[Update 20:00 uur] De problemen zijn verholpen. Mogelijk is het nodig om de TV Box nog even opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 15:25 uur] We zien dat veel klanten weer in kunnen loggen door de TV Box opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

[Update 13:50 uur] Op dit moment ontvangen we signalen van een aantal klanten dat zij niet (meer) kunnen registreren op de TV Box. We hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Updates plaatsen we in dit topic. 

 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. 


95 reacties

Tv box opnieuw opstarten heeft helaas niet het gewenste resultaat. andere tips?

Reputatie 2

Purmerend, opnieuw opstarten niet succesvol. Is sinds gisteren nu de 5e keer dat dit gebeurd.

Reputatie 1

Hoi 

Ik heb dit probleem al vanaf zaterdag  2 mei.

Ik ben 1 mei overgestapt naar t mobile thuis.hoop wel dat dit snel goed komt .

Heb al meerdere malen het tv kastje op nieuwe op gestart.

Wordt hier echt niet blij van 

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

 

 

Hoi zo heb ik het ook precies zo als jij het beschrijft

 

Gr tammie     ps  woon in brabant

Reputatie 2

Net weer alles, ook router wederom, opnieuw gestart en nu weer beeld. Aftellen tot het weer zal gebeuren. Als het niet wordt opgelost verwacht ik coulance bij opzeggen. Ben net overgestapt....

19.00u en nog steeds geen tv en internet op ons adres. Speurtocht bij Liander leert dat stroomstoring in andere wijk zit!! 1317 heeft storing niet 1313.

Heb stekkers in/uit gedaan maar niets geeft signaal voor tv noch internet!!

@Brian Wat heb ik ongelooflijk veel spijt dat ik van XS4All naar t-mobile thuis ben gegaan!! Je kunt niet normaal een programma op pauze zetten. Zelfs programma’s opnemen word niet ondersteund (en ja ik ken het lul verhaal van jullie cloud oplossing)!! De ontvanger die random opnieuw opstart omdat hij crashed als je de blauwe toets op de AB gebruik. De afgelopen tijd niets als gezeik met internet en tv gehad, en dan nu als klap op de vuurpijl continue gezeik met opnieuw inloggen op die ruk tv ontvangers. Het is dat ik niet op kan zeggen maar anders was ik nu al weg geweest!!! Wat een troep!!!!!!

Reputatie 2

Vanmorgen weer hetzelfde probleem!!!!! Ik ga terug naar xs4all, ben er klaar mee

In Almere nog steeds zonder INTERNET EN TV. 

Hoezo TV Anywhere als je geen internet/WiFi hebt Brian?? 

Reputatie 7

Hi all, we werken met hoge prioriteit aan een oplossing voor Gemist, excuses voor het ongemak.

@liscaljet De stroomstoring in Almere is inmiddels verholpen maar de verbinding met de wijkcentrale is niet online gekomen. Ook hier wordt aan gewerkt en er is een engineer onderweg. Op onze storingspagina vind je de actuele meldingen.

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb exact hetzelfde, al dagen inmiddels. Je kunt je voorstellen dat het ellendig wordt om je box meerdere malen per dag van de stroom te moeten halen… Het wordt nu wel tijd voor een oplossing!

Reputatie 1

Mijn tvbox wil niet aan gaan. Stekker eruit en erin, doet hij het weer, maar, opeens valt hij uit en vraagt weer om registratie, nu sinds gisteren al 4 keer gebeurd. Baal hier vreselijk van. Ben overgestapt van KPN naar jullie, maar nu ik dit ervaar, begin ik spijt te krijgen...

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Heb ik ook. Klote gewoon.

Reputatie 1

Nu kom ik er met een reset ook niet meer in. Blijft nu telkens vragen om registratie die steeds mislukt of niet toegestaan is. vind het wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal, bijna vanaf dat ik eind april t-mobile kreeg. 

Ik heb hetzelfde probleem als eerder genoemd is. Ik ben er ook nu al klaar mee en ik begin ook spijt te krijgen dat ik sinds kort ben overgestapt. Verder zie ik helemaal geen reactie van t-mobile hierop. Neem je verantwoordelijkheid en kom met een oplossing. Graag een oplossing hiervoor. 

Hier identiek dezelfde problemen. Niet kunnen inloggen of registreren, en begin gemist doet het ook al enige dagen niet meer

Reputatie 1

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

Reputatie 1

Goeden middag gisteren  alles geinstalleerd alles werkte tot dat gister tot 3x toe de tv uitviel kon niet registren was mislukt of niet toegestaan vandaag al 10x geprobeerd word er doodziek van doe er wat aan

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

 

 

Hoi zo heb ik het ook precies zo als jij het beschrijft

 

Gr tammie     ps  woon in brabant

Ik ook, irritant, woon in Dronten

Reputatie 1

Het is trouwens ook zo dat de ontvanger gewoon niet aan wil gaan. Hoe kan dat nou? 

Ik vind dit gewoon echt slecht, en slechte service. Het is toch echt een serieus probleem. 

Maakt het nog verschil of je glasvezel hebt trouwens? 

 

Reputatie 1

Net weer alles, ook router wederom, opnieuw gestart en nu weer beeld. Aftellen tot het weer zal gebeuren. Als het niet wordt opgelost verwacht ik coulance bij opzeggen. Ben net overgestapt....

Ik ben ook net overgestapt en spijt als haren op mijn hoofd

Reputatie 1

Hi all, we werken met hoge prioriteit aan een oplossing voor Gemist, excuses voor het ongemak.

@liscaljet De stroomstoring in Almere is inmiddels verholpen maar de verbinding met de wijkcentrale is niet online gekomen. Ook hier wordt aan gewerkt en er is een engineer onderweg. Op onze storingspagina vind je de actuele meldingen.

en een oplossing voor het registeren Brian ben net nieuw en nu al zulke grote problemen

Reputatie 1

Volgens mij zijn het heel veel klanten die dit probleem hebben. Ik ga geeneens meer moeite doen, elke keer stroom eraf. Dan schiet hij weer op inlogscherm....ben er even klaar mee. 

Bij KPN nooit zoiets meegemaakt. 

Gelukkig is er nog Netflix. O ,en over tv anywhere, ik wil gewoon tv op mijn tv kunnen kijken…

 

Reageer