Beantwoord

2 weken zonder tv


Op 20 April meld ik een storing van de tv box, op 22 april komt de vriendelijke monteur en stelt vast dat de tv box defect is en vervangen moet worden, de monteur belt met t mobile om de bestelling door te geven.

Na 1 week nog niet gehoord dus gebeld met t mobile klantenservice daar was niets bekend maar na een gesprek van 20 minuten zou het alsnog geregeld worden.

Het is nu 4 mei en zojuist een mail van t mobile/post.nl dat het morgen geleverd wordt, inmiddels al 2 weken zonder tv

Ik ben dus zeer ontevreden over de snelheid waarmee een probleem wordt opgelost door t mobile

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 6 May 2021, 13:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6

Hoi @Lee1953, laat ik beginnen met dat ik enorm blij ben dat alles nu werkt zoals het hoort! Bedankt voor jouw bericht, dat wordt gewaardeerd. Wij streven er altijd naar om situaties zo snel als het mogelijk is op te lossen, in sommige gevallen gaat daar echter wat meer tijd overheen. We zullen jouw feedback zeker meenemen om ons hierin verder te ontwikkelen!

J.L dinsdag (28-05-2021) was het dan eindelijk zover, na veel problemen en mis communicatie is het laatste probleem, opnemen via de cloud, opgelost en alles werkt nu weer zoals de bedoeling is :-)

 

Blij klagen hoort ook een woord van dank als alles is opgelost dus bij deze, ik ben tijdens deze problemen altijd netjes te woord gestaan en ben blij dat het opgelost is !

 

Ben ik 100% tevreden? nee dus, het is voor mij onbegrijpelijk dat er zoveel misverstanden kunnen zijn en er zoveel tijd nodig is (4 weken!!) om een relatief simpel probleem op te lossen dus hier ligt nog een flinke taak voor T-Mobile.

M.vr.grt.

Lee

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lee1953,

Sorry dat je nog niet bent overgezet, ik heb mijn uiterste best gedaan om dit snel voor elkaar te krijgen. Ik kan je dan ook verzekeren dat ik zeker het migratie formulier voor je heb ingevuld. Daarom durf ik ook niet te zeggen waarom je nog niet bent overgezet. Hierom zal ik wederom navraag voor je doen, want wij willen allemaal dat je snel van ons nieuwe platform kan genieten!

Daar ben ik weer met een up-date

Na alles wat mis kon gaan en mis is gegaan was ik blij dat eindelijk het goede tv kastje was geleverd, het kastje waarmee ik via de cloud zou kunnen opnemen, helaas was die mogelijkheid nog niet beschikbaar maar ik zou op 18-05 toegevoegd worden op het nieuwe platform en dus miv die datum kunnen opnemen, helaas….vanmorgen geprobeert maar zonder succes dus maar weer met de klantenservice gebeld en wat was het antwoord

`` ja meneer ik zie al waarom het niet lukt, mijn collega heeft geen formulier betreffende een aanvraag ingedient maar ik ga het nu voor u doen , u moet er wel rekening mee houden dat uw opname mogelijkheid pas over 2 weken functioneel is ``

Hoeveel geduld moet ik nog hebben met T- mobile en hoe vaak ``vergeet`` een medewerker formulieren in te vullen  ( zie mijn topic`s hierboven)

Ik ben inmiddels 4 weken bezig om alles werkend te krijgen, veel energie en tijd aan kwijt en nog steeds geen 100% oplossing

Aan het standaard antwoord ``Wat vervelend dat het ...enz.. `` heb ik weinig en mijn vertrouwen in T-mobile is nog steeds niet terug, dat zal ook niet meer komen

Ik overweeg om over te stappen en ben mij aan het oriënteren naar andere providers, mijn leven hangt niet af van wel of geen opname functie maar de laksheid en ``vergeetachtigheid`` van T-mobile is onacceptabel

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lee1953,

Fijn om te horen dat de TV Box inmiddels binnen is gekomen! Zoals ik in mijn eerdere berichten aangaf verwacht ik dat je de komende week al overgezet zal worden, maar het zou inderdaad nog 18 mei kunnen worden. Hierover houden wij je per email én SMS op de hoogte. Nogmaals excuses voor het ongemak. Binnenkort kan je van Cloud Opnemen gebruik maken! 

Na veel misverstanden en fouten ( lees eerdere topics) aan de kant van t-mobile thuis vandaag eindelijk het goede tv kastje helaas is mij niet verteld dat de cloud opname functie voor mij nog niet beschikbaar is dus zojuist telefonisch kontakt werd mij uitgelegd dat ik waarschijnlijk pas op 18 mei bij de groep hoor die dan geactiveerd wordt.

Helaas het zoveelste misverstand, nu wachten en hopen dat alles op 18 mei opgelost is maar echt tevreden over de hele gang van zaken ben ik niet

 

  1. Wiering

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is niet wat ik hoopte te lezen @Lee1953, sorry dat je niet terug bent gebeld! Ik durf niet te zeggen waarom dit niet is gebeurd. Ondertussen ben ik druk bezig om alle handelingen uit te voeren die nodig zijn om Cloud Opnemen voor je te activeren, en wellicht dat mijn collega hierdoor dacht dat de zaak afgehandeld was, al is dat enkel speculatie. Is er nog iets wat je graag ziet gebeuren? Momenteel heb ik alles wel in gang gezet en zou dit snel én adequaat opgelost moeten zijn!

Groet,
Cal

Beste ?

 

Erg fijn dat u mij wil helpen maar er wordt wederom een afspraak niet nagekomen, na mijn telefonisch contact op 05-05 werd mij beloofd dat ik vandaag ( 06-05) tussen 10.00 en 15.00 uur terug gebeld zou worden, een terugbel afspraak dus

Het is inmiddels 15.30 en ik ben nog niet terug gebeld

In 14 dagen tijd heb ik dus alleen maar fouten en misverstanden meegemaakt met T-mobile waardoor mijn vertrouwen in de service tot een nulpunt gedaald is, de genoemde 180 graden draai zie ik er dus niet van komen !

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lee1953, allereerst spijt het mij dat het zo lang heeft geduurd, ik zorg graag voor een 180 graden draai in de service die je ervaart! Daarom ben ik net meteen voor je aan de slag gegaan, en ik vermoed dat je uiterlijk begin komende week de juiste TV Box van ons ontvangt. Vervolgens zal ik jouw dossier in de gaten houden, en zodra de nieuwe TV Box is aangesloten kan ik een aanvraag doen om jou met spoed over te zetten op ons nieuwe platform.

Houd er graag wel rekening mee dat de overzetting naar het nieuwe platform maximaal 2 weken kan duren, alleen persoonlijk verwacht ik dat je al aan het eind van volgende week overgezet bent. Vervolgens kan je, gelijk na de overzetting, eenvoudig Cloud Opnemen aan jouw pakket toevoegenvia jouw T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: Cloud Opnemen en pauzeren.

Ik ga er haast achter zetten, en ik verwacht dat je hierdoor snel van Cloud Opnemen kan genieten!

Vandaag het nieuwe tv kastje ontvangen….verkeerde dus, er is een kastje geleverd met hd terwijl er een met cloud opname mogelijkheid beloofd was nu moet ik eerst dit nieuwe kastje installeren en dan kan er pas een nieuwe opdracht gemaakt worden voor het beloofde kastje

Ook vandaag weer 20 minuten aan de telefoon gehangen voordat alles duidelijk was

Wat een waardeloze service, ik overweeg om over te stappen naar een andere provider

Reageer