Beantwoord

2de decoder

  • 7 januari 2021
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Beste tmobile

 

 

ik heb een aanvraag gedaan voor een 2de recoder.

maar heb nog steeds niks ontvangen.

ook nooit een bevestiging gehad.

waar blijft dat ding?

icon

Beste antwoord door Jason 11 januari 2021, 12:34

Hoi @gerbenzomer, welkom op de Community!

Er is inderdaad iets misgegaan met jouw bestelling, sorry daarvoor! Mijn collega's pakken dit nu op en zullen het spoedig in orde maken. Het bedrag voor de tweede TV Box dat je eventueel te veel betaald hebt, zal uiteraard vergoed worden zodra de box eenmaal binnen is. Mag ik je verzoeken een berichtje te plaatsen in dit topic zodra je de box binnen hebt? Dan zorg ik ervoor dat je de periode waarin je vergoed moet worden, in het systeem gezet wordt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @gerbenzomer, welkom op de Community!

Er is inderdaad iets misgegaan met jouw bestelling, sorry daarvoor! Mijn collega's pakken dit nu op en zullen het spoedig in orde maken. Het bedrag voor de tweede TV Box dat je eventueel te veel betaald hebt, zal uiteraard vergoed worden zodra de box eenmaal binnen is. Mag ik je verzoeken een berichtje te plaatsen in dit topic zodra je de box binnen hebt? Dan zorg ik ervoor dat je de periode waarin je vergoed moet worden, in het systeem gezet wordt.

Hallo Tmobile,

 

wil even laten weten dat ik de tvbox nu binnen heb gekregen.  15-01-2021

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @gerbenzomer, bedankt voor je bericht! Ik zal de vergoeding meteen aanmaken en je hier een bevestiging van sturen per e-mail.

UPDATE: volgens mijn berekeningen en de facturen die ik nagegaan ben, is er tot op heden nooit voor twee TV Boxen betaald. Daarom zal ik geen compensatie aanmaken, sorry voor de eerdere verwarring.

Reageer