Beantwoord

2de hands decoder?

  • 22 February 2019
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Hoi,

Ik heb het vermoeden dat onze decoder een 2de hands is. Wij zijn pas een week klant, maar we zien opnames op onze decoder uit 2016!


Hoort dit zo?
icon

Beste antwoord door eric 22 February 2019, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
De apparatuur huur je. Als je het abonnement opzegt moet de apparatuur ook terug worden gestuurd. Deze wordt dan voorzien van nieuwe kabels etc en weer ingezet bij een andere klant. Normaal wordt de harddisk geformatteerd, nu is dat blijkbaar vergeten. Je kunt die opnames gewoon verwijderen.
Reputatie 7
Hoi @Wafeltje,

Wat @eric_2 zegt klopt als een bus! Het is inderdaad een beetje vreemd dat de TV Box niet geformatteerd is. Als je wilt, kan ik een fabrieksreset uitvoeren van de TV Box. Dan is deze weer zo goed als nieuw!
Reputatie 3
Badge
Goh Wat een bekend probleem dit. Ik kreeg er ook 1 met opnames. De hele HD was gevuld met goede tijden afleveringen.
De klantenservice stuurde mij een vervangende decoder op. Geuss what? Ook deze stond vol. Aan de kwailiteits controle aan de zijde van T-mobile mag nog wel het een en ander verbeterd worden.
Aan de opslag capaciteit ook. De schijf staat binnen afzienbare tijd vol. En dat is nodig, zolang jullie RTL gemist invoeren bij vaste tv......

De belangrijke dingen kopieer ik nu van de schijf af en verwerk ik lokaal op mijn mac.

Reageer