Beantwoord

2e TV signaal via Devolo Magic 2 Lan

  • 21 October 2019
  • 6 reacties
  • 399 Bekeken

Aangezien ik bij de achterdeur geen kabels meer langs de schuifpui kan trekken ( lelijk)

heb ik geprobeerd om met een Devolo Magic 2 Lan de verbinding naar de TV te krijgen.

De beide modules branden continue wit ( signaal dus aanwezig) maar de smartbox Amino 610X wil geen beeld doorgeven of een ip adres aanmaken.

Ik begrijp dat het wel mogelijk moet zijn al dan niet ondersteund door T-mobile, maar mijn pogingen zijn tot nu toe vruchteloos

icon

Beste antwoord door TAVL 21 October 2019, 15:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb je de box al eens rechtstreeks op het modem aangesloten om te kijken of hij hij dan opstart?

de box (ik denk dat je de Amino bedoelt) doet het via de kabel perfect.

De Devolo Magic 2 Lan kastjes volgens voorschrift gepaird en branden beide wit de Amino 610X echter accepteert het niet, diverse kabels al geprobeerd direct via de zelfde poort van de switch geeft wel een goed beeld.
 

Reputatie 7
Badge +4

Ja, bedoelde de TV box/decoder. Hmm… soms kan het helpen hem eerst rechtstreeks op de router aan te sluiten. Neem aan dat je ook al een andere LAN poort hebt geprobeerd bij de router/modem? Zitten er nog zaken als switches in jouw netwerk?

ja er zit nog een switch tussen om de tweede tv mogelijk te maken, beide direct op die switch aangesloten gaat prima maar met een Devolo ertussen voor een van de twee niet.

Tijdens dat de tv met Devolo niet werkt doet de andere het gewoon prima.

De 100mb switch die er nu tussen zit is die van T-mobile zelf. :thinking:

Ik heb maar twee nieuwe Gigabit switches besteld om uit te sluiten dat dat het probleem is. ( meteen voor de internet Lan ook):grinning:

Reageer