3e dag zonder TV en niemand bereikbaar bij storings telnr

  • 3 October 2017
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds 3dgn hebben wij geen TV. Heb alles heel vaak al gereset, maar het mocht niet baten. Ibmiddels ben ik voor de zohoeveelste keer t-mobile storingslijn bijna een uur te bellen! Wordt niet opgenomen. Geduld is al op..

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Goed dat je even contact opneemt hier! Een storing is niet fijn, zeker niet zo lang. Stuur mij een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer. Geef ook meteen aan wat je in beeld ziet en hoe de TV Box met het modem is verbonden. Beschrijf precies of er iets tussen zit aan adapters, verlengstukken of switches.

Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens. Ik begrijp dat we er nog niet zijn. Deze stappen hebben we al doorgenomen. In de meeste gevallen is dit stappenplan de oplossing. Voor jou gaan we nog even verder kijken. Ik vroeg om een fabrieksreset van de TV Box en jouw twee TV Boxen van plaats te wisselen om uit te sluiten wat het probleem veroorzaakt. We gaan door tot het opgelost is!
U begreep me niet. Ik ben niet in dienst van T-mobile en ga me niet zolang bezig houden met uw instructies. Ik ben geen monteur. Ik ben ook vaak niet thuis. kan wel voor zorgen dat iemand thuis zal zijn als er monteur van jullie langskomt.