Beantwoord

4K TV beeld en geluid i.c.m. T-mobile Entone: zijn er nog problemen??

  • 24 August 2019
  • 5 reacties
  • 2304 Bekeken

Beste forumleden,

Ik overweeg de aanschaf van een 4K TV. Nu lees ik her en der problemen met TMT en 4K tv's, te weten beeldproblemen (alleen 576P) en geluidsproblemen (specifiek geen geluid indien aansluiten op 4K tv).

Voordat ik tot aanschaf overga wil ik weten of ik in de problemen kom......
Potentiële aanschaf is LG OLED 55C9 of Samsung QE55Q80R (jaja) ; settopbox is Entone-27 (met opname mogelijkheid), firmware 2.9.25_build-etv-vma-glop-as3.

Alvast mijn dank!
icon

Beste antwoord door Brian 27 August 2019, 12:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als ik het goed heb heeft T-Mobile momenteel een tv box welke geschikt is voor 4k tv, de Amino Aria 610, of de Entone 510 en 515 4k geschikt zijn betwijfel ik.

T-Mobile heeft wel op 38 (Insight) een zender welke ook in UHD uitzendt, op dit moment bij T-Mobile nog niet, ga er zelf vanuit dat dit bij de "Grote update" Wanneer??? wel zo zal zijn.

Het is dat UHD tv's wat prijs betreft op een redelijk prijsniveau zitten, anders zou ik er persoonlijk op dit moment geen kopen, het UHD zender aanbod is nog zeer beperkt, o.a. KPN 2, Ziggo 2? T-mobile 0.
Reputatie 7
@BeMu, Netflix heeft toch een behoorlijk 4K aanbod.
Reputatie 7
Badge +1
@Hidden.nld Ik heb geen Netflix of welke streamingdienst dan ook, zie er persoonlijk de meerwaarde niet van in, daarbij komt dat ik NOOIT naar series kijk, kan me op geen enkele manier boeien.

Ik lees wel eens dat mensen alles maar opnemen wat op te nemen is, en wanneer ga je dat dan kijken? een dag heeft 24 uur, je werkt (normaal) 8 uur met reistijd en pauzes al gauw 10 uur per dag voor de baas bezig, slapen ongeveer 6 tot 8 uur, dus blijft er naast de gewone dingen die je doet niet veel tijd over.

Of Petrus mag je wat extra tijd gunnen😀
Reputatie 7
Hi @robertapple1, het goede nieuws is dat we inmiddels een fix gevonden hebben voor de resolutie issues! Alleen is het op dit moment nog niet bekend wanneer we deze fix uit kunnen rollen. Hij gaat mee met een nieuwe firmware versie maar ik durf niet te zeggen of deze er op korte termijn gaat komen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb zelf de LG C8. Het model van vorig jaar. Ik heb een 610, die nu standaard uitgeleverd wordt en ervaar geen resolutieprobleem. Krijg de streams netjes in HD door. Niet iedere 4K tv of merk heeft hier last van. Een andere huishouden met LG 4K TV heeft er ook geen last van. Het is natuurlijk geen 100% garantie, maar het probleem doet zich niet bij alle 4k tv's voor.

Heel gaaf model trouwens. Ga je veel kijkplezier aan beleven.

Reageer