Beantwoord

Aan/uit TV box werkt slecht

  • 30 October 2020
  • 9 reacties
  • 335 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Dag,

Probleempje hier met de tvbox. Elke keer als ik de tvbox aan wil zetten moet ik eerst de stroom er af halen. Stroom er op, kastje aan,  alles werkt naar behoren, inclusief afstandsbediening. Zet ik de tvbox uit, dan krijg ik hem een dag later niet weer aan. Opnieuw stroom er maar weer af en op. Anders blijft het lampje rood. 

Iemand een oplossing? Heb de afstandsbediening al een paar keer gereset en opnieuw gekoppeld. Maar lost niks op.. 

 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 5 November 2020, 13:59

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo AVAV,

Je kan de tv box niet aan en uit zetten met de roze knop aan de rechterkant? Of heb je een ouder model afstandsbediening?

Mvg. Marcel

Dag, heb inderdaad het model met de roze knop. Aanzetten lukt niet, als ik hem eenmaal aan heb (door de stroom er af te halen even, box gaat daarna zelf aan) krijg ik hem wel uit met deze knop. 

Iemand anders die een oplossing weet?

Reputatie 7
Badge

@AVAV jouw probleem is opgelost nadat we de TV box hebben overgezet naar het nieuwe platform. Oorzaak van dit probleem is hiermee niet duidelijk, maar jij hebt wel weer een volledig functionerende box.

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Eerst stroom eraf en dan er weer op. Dan werkt alles weer. Hoe wordt het overgezet op het nieuwe platform?

Reputatie 7

Hoi @mvanhorck ,

Thanks voor je bericht! Dat kan heel makkelijk - je hoeft mij maar een seintje te geven! Ik zie dat in jouw geval het niet nodig is, jij zit namelijk al op het nieuwste TV platform. Toch hoop ik het probleem met een vastlopende TV Box op te lossen. Ik wil je vragen om eerst te kijken naar een zogenoemde fabrieksreset: 

Dit is vaak dé oplossing voor een vastlopende TV Box. Wil je het me laten weten of dit het gewenste resultaat geeft? Ik ben erg benieuwd! 

Op de box staat Amino model 610X 

Reputatie 7

Hoi @mvanhorck ,

Dat kan helemaal kloppen! Dat is namelijk het Aria model. Wil je het laten of het lukt met de fabrieksreset? Als je er niet uitkomt, kan ik deze eventueel ook van een afstandje voor je doen. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Hoi @mvanhorck ,

Dat kan helemaal kloppen! Dat is namelijk het Aria model. Wil je het laten of het lukt met de fabrieksreset? Als je er niet uitkomt, kan ik deze eventueel ook van een afstandje voor je doen. Ik hoor het graag van je!

Hier ook precies hetzelfde probleem. Kastje blijft crashen, alleen stekker in/uit is de oplossing om hem weer te laten functioneren.
We kijken niet heel vaak tv, maar het begint toch een hinder te worden. Als we eindelijk eens tv kijken (1x per maand oid) dan werkt hij niet :sweat_smile: .
Hopelijk komt de Smart TV app snel :slight_smile:

Reageer