Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineelAansluiten TV
Vandaag is mijn pakker T Mobile thuis geïnstalleerd, maar het tv signaal werkt niet. Daarvoor probeer ik klantenservice te bereiken maar ik sta nu al ruim een half uur in de wacht !!!
Excuses voor de late reactie EricLaura1968! Allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Dat is geen ideale start zo! Ik heb meteen even met je meegekeken en de TV Box is aangesloten op de juiste poort, dus alles zou moeten werken. Mocht je nog problemen ervaren laat het dan gerust weten, dan ga ik direct voor je aan de slag!
Hallo StefanT,
Ja dat is eigenlijk wel de bedoeling, echter niet in alle gevallen mogelijk :(
Bijvoorbeeld de tv moet binnen 15meter staan zodat de kabel aangesloten kan worden. en niet geheel onbelangrijk er moet ook een tv aanwezig zijn 🙂 (klantdomein)
Geen diensten bij oplevering (extern) kan er ook voor zorgen dat het niet werkt.
Ja dat is eigenlijk wel de bedoeling, echter niet in alle gevallen mogelijk :(
Bijvoorbeeld de tv moet binnen 15meter staan zodat de kabel aangesloten kan worden. en niet geheel onbelangrijk er moet ook een tv aanwezig zijn 🙂 (klantdomein)
Geen diensten bij oplevering (extern) kan er ook voor zorgen dat het niet werkt.
Reputatie 3
Blijft de monteur van Guidion tegenwoordig niet meer binnen totdat alles werkt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.