Beantwoord

Aansluiten TV

  • 2 October 2017
  • 4 reacties
  • 318 Bekeken

Vandaag is mijn pakker T Mobile thuis geïnstalleerd, maar het tv signaal werkt niet. Daarvoor probeer ik klantenservice te bereiken maar ik sta nu al ruim een half uur in de wacht !!!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 2 October 2017, 20:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Excuses voor de late reactie EricLaura1968! Allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Dat is geen ideale start zo! Ik heb meteen even met je meegekeken en de TV Box is aangesloten op de juiste poort, dus alles zou moeten werken. Mocht je nog problemen ervaren laat het dan gerust weten, dan ga ik direct voor je aan de slag!
Reputatie 7
Hallo StefanT,

Ja dat is eigenlijk wel de bedoeling, echter niet in alle gevallen mogelijk :(
Bijvoorbeeld de tv moet binnen 15meter staan zodat de kabel aangesloten kan worden. en niet geheel onbelangrijk er moet ook een tv aanwezig zijn 🙂 (klantdomein)
Geen diensten bij oplevering (extern) kan er ook voor zorgen dat het niet werkt.
Reputatie 3
Blijft de monteur van Guidion tegenwoordig niet meer binnen totdat alles werkt.
Reputatie 7
Hallo ericlaura,

Probeer eens om het modem en stb van de stroom te halen. schakel het modem in en wacht tot je internet heb. schakel dan de stb in en controleer even of je de kabel in poort 3 of 4 van het modem heb zitten.

laat je even weten of het is gelukt ?

Reageer