Aansluiting lijn

  • 16 June 2019
  • 8 reacties
  • 488 Bekeken

Hallo ,
ik woon pas in een nieuw appartement waar de meter kast zich buiten mijn woning bevind.

nu zit er deze aansluiting in mijn huis kan ik hier mee tmobile aanvragen ? Ik heb er namelijk geen verstand .. ziggo werkt niet omdat de coax kabel aansluiting niet in mijn huis zit 🙄
alvast bedankt voor alle hulp


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi @Miccch27

Dit zegt niets en is waarschijnlijk een netwerkaansluiting die naar de meterkast loopt.
Probeer zo duidelijk mogelijke foto's van de inhoud van je meterkast te maken en post die hier.
Kijk ook op deze site welke mogelijkheden er zijn op jouw adres qua DSL en Fiber (Glasvezel).

Groet, Folkert
H

allo Folkert dankjewel voor je berichtje ,
de mini stekker zit in mijn pand zie foto ,
ik woon In een apartamenten complex en deze zit in de meterkast naast mijn woning in de gang zeg maar .

@Folkert
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Mich,

Dit is overduidelijk een DSL aansluiting, het zogenaamde ISRA punt. Een abonnement via DSL is dus een optie, wat geeft de Fourstack site aan?

Wel loop je de kans dat de DSL snelheid wat lager uitvalt in de praktijk omdat je modem wat verder van het ISRA punt ligt maar daar is in jouw geval weinig aan te doen...

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +1
Een optie zou kunnen zijn mocht de modem/router van de provider in de meterkast worden geplaatst een eigen router te verbinden met de router van de provider, als dat tenminste mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +3
Een optie zou kunnen zijn mocht de modem/router van de provider in de meterkast worden geplaatst een eigen router te verbinden met de router van de provider, als dat tenminste mogelijk is.

Dat wordt alleen lastig voor de TV en/of vaste telefoon. Voor alleen internet is dat zeker een goede optie.
Reputatie 7
Badge +1
@Folkert Daar heb je helemaal gelijk in, wat ik bedoelde was inderdaad ook alleen voor internet bedoeld de tv moet gewoon op de originele modem/router van T-Mobile worden aangesloten evenals eventueel de vaste telefoon.

T.s. geeft volgens mij niet aan wat de snelheid is op adres welke daadwerkelijk kan worden gehaald, bij DSL kan zo als bekend hier een heel groot verschil zitten tussen theoretische en praktische snelheid.
Reputatie 7
Badge +3
@BeMu Je hebt helemaal gelijk qua praktische snelheid van DSL. Als TS zijn KPN lijn vanaf het ISRA punt naar die Outlet in de kamer gaat gebruiken weet je bijna zeker dat je veel inlevert.

Reageer