Beantwoord

aansluiting tv

  • 13 January 2021
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

ik ben overgestapt naar t mobile en nu kreeg ik een mooie kleine tv box maar daar zit geen scart ansluiting en s/pdif op , zijn er ook tv boxen die dat wel hebben zodat ik evt een andere kan regelen

icon

Beste antwoord door prodigy 13 January 2021, 21:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi @ronaldjgf ,

Als ik mij niet vergis is de box die je nu hebt ontvangen de enige die T-Mobile op dit moment aanbiedt. Het zal dus niet mogelijk zijn een andere te krijgen die wel scart heeft. Ondersteund je tv geen HDMI of is er een specifieke reden waarom je per se scart nodig hebt?

 

-Gilbert

Je kunt nog een hdmi naar scart adapter/converter proberen. Je krijgt hiermee natuurlijk geen HD beeld, maar het werkt over het algemeen prima. Heb onderstaande zelf ook een tijd gebruikt, geen enkele problemen mee gehad. Succes.

https://www.bol.com/nl/p/dolphix-hdmi-naar-scart-converter-zwart/9200000082705356/?s2a=

(kunt het altijd binnen 14 dagen retour doen als het toch niet werkt)

Hoi @ronaldjgf ,

Als ik mij niet vergis is de box die je nu hebt ontvangen de enige die T-Mobile op dit moment aanbiedt. Het zal dus niet mogelijk zijn een andere te krijgen die wel scart heeft. Ondersteund je tv geen HDMI of is er een specifieke reden waarom je per se scart nodig hebt?

 

-Gilbert

er zit geen hdmi op , dus ouder toestel, en kom van telfort/kpn en daar zat gewoon nog een scart en s/pdif op ( voor apart sounsysteem ). als ik een entone 510 b heb kan ik die er gewoon aankoppelen? die hebben ze in het verleden wel geleverd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ronaldjgf, we leveren geen Entone Kamai 510 meer uit. 

Wat @prodigy aangeeft, is juist wat jij als oplossing nodig hebt: een HDMI converter die eindigt in SCART. De SCART kun je dan in jouw TV koppelen. Dan heb je weliswaar geen HD-beeld, maar ontvang je wel TV.

Geen HD zal geen probleem zijn, als de TV geen HDMI heeft heeft die ook geen HD weergave.

Reageer