Beantwoord

Aantal Zenders en programma informatie ontbreekt

  • 14 January 2021
  • 11 reacties
  • 418 Bekeken

Sinds gisteren heb ik Ned 1,2,3 en nog wat zenders, maar RTL4,5, SBS etc ontbreken.

Er is ook geen programma informatie.

Mijn TV box lijkt ook geen systeemtijd op te kunnen halen. Ik zie bij de systeeminformtie dat hij op 1 jan staat.

De verbinding doet het prima, want ik kan sommige zenders goed bekijken.

Ik heb overal al de stroom afgehaald, en eerst het kastje in de meterkast weer opgestart en daarna het amino boxje. Dit heb ik nu 2x gedaan. Dit helpt allemaal niet. Ook heb ik het Amino boxje al gereset. helpt ook niet.

icon

Beste antwoord door Boris 18 January 2021, 15:27

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1

Ik heb dus sinds vanavond precies hetzelfde probleem.

Alleen Ned 1, 2 en 3 geven nog beeld, de rest doet niks meer. Zwart beeld en geen zender info meer.
Ik zat TV te kijken en van het een op het andere moment, zwart.
Al meerdere keren Modem en TV-Box gereset, geen resultaat.
Systeemtijd op TV-Box lukt idd bij mij ook niet.
Internet werkt prima verder.

 

Jij ook omgeving Eindhoven toevallig?

 

Hallo wakker worden T-Mobile!?

Ik heb dit probleem ook… idd Eindhoven.. geen idee of dat relevant is. En niks helpt!

Volgens de helpchat een bekend probleem.. wat wel een keer wordt opgelost..

Reputatie 3

Ik heb sinds vanmorgen ook hetzelfde probleem. Ook hier regio Eindhoven (Best)…

 

Hier in Veldhoven zelfde probleem.

Alleen Ned 1, 2 en 3, meer niet.

Ook geen juiste tijd of programma info.

 

*** UPDATE***

Heb contact gehad met T-Mobile via chat, is inderdaad storing in omgeving Eindhoven. Ze zeggen er mee bezig te zijn...

Hier in Veldhoven zelfde probleem.

Alleen Ned 1, 2 en 3, meer niet.

Ook geen juiste tijd of programma info.

 

*** UPDATE***

Heb contact gehad met T-Mobile via chat, is inderdaad storing in omgeving Eindhoven. Ze zeggen er mee bezig te zijn…

 

Hmmm.. ik heb dit probleem al 3 dagen (veldhoven) en bij mij zeiden ze dat het bekend was en dat er aan werd gewerkt. en dat ze niet wisten wanneer het was opgelost. geen storing..Stond ook niet op de storingspagina..

Reputatie 3

Heb ook maar even gemeld via de chat. Dit geven ze aan:

Dit kan inderdaad kloppen.
Ivm een interactieve TV platform probleem, missen veel klanten zenders en kan het oplopen van missende zender zijn tot alleen nog maar NPO 1 2 en 3…
En uiteraard het systeemdatum is daar onderdeel van…
Ik begin meteen met een advies, laat het kastje waar je nu nog wel zenders zoals rtl 4 en 5 hebt in ieder geval staan.
Wat ik ga doen is dat ik je gegevens erbij pak en dit doorspeel naar onze technische dienst 2e lijn.
Zij inventariseren dit al en zullen hier een permanente fix voor uitrollen zodat het voor iedereen ook weer goed zal werken.
ik ga ervoor zorgen dat het doorgezet wordt.
Het enige wat ik wel van je nodig zal hebben zodra ik de case doorzet zijn beide mac adressen van de tv kastjes. (die heb ik nu doorgegeven)
Ik zal het naar onze technische dienst 2e lijn zetten. Op het moment dat zij dit opgelost hebben met een fix en waarschijnlijk een software vernieuwing over de lijn heen, zorgt dat ervoor dat het weer correct werkt. Je zal hier per mail bericht over krijgen, maar zal zelf ook merken dat je de zenders weer ontvangt.

 

Ik woon niet in de omgeving Eindhoven maar heb hier ook nog last van.  Is er al iets bekend over een oplossing.

Hier doet hij het weer! :)

Reputatie 3

Hier sinds gisteravond ook opeens weer. Heb kastje niet hoeven herstarten ofzo. Zag ineens dat de tijd voorop het Entone kastje weer goed stond en toen deden inderdaad de zenders het ook weer.

Ik heb alleen nog geen beeld op History, Crime&Investigation (CI) en alle regionale zenders (omroep Brabant, Rijnmond, etc).

 

En hier ook.. spontaan tijdens het zappen

Reputatie 7

Hoi allemaal,

We zien inderdaad dat de problemen met enkel NPO 1, 2 en 3 zijn opgelost. Fijn om te horen dat dit ook voor jullie het geval is! 

@johnfeijen 

Ik zie dat inmiddels mijn collega je via dit topic (link is klikbaar) te hulpen is geschoten. We gaan ervoor zorgen dat ook de andere zenders online komen! 

Reageer