Beantwoord

Aanvraag extra TV Box

  • 31 August 2018
  • 15 reacties
  • 512 Bekeken

Graag wil ik 1 extra tv box zonder recorder bestellen.
icon

Beste antwoord door Sterre 12 December 2018, 09:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Hoi thugmiss,

Ik bestel graag een extra TV Box zonder recorder voor je! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Dat heb ik je al gestuurd
Reputatie 7
Ontvangen, thugmiss, bedankt. Ik heb jouw extra TV Box besteld. Veel kijkplezier!
Ik heb m vandaag ontvangen. Per wanneer kan ik er gebruik van maken?
Reputatie 7
Hi,

Leuk! Je kunt hem dan direct aansluiten en genieten van jouw extra TV Box. In deze video zie je hoe je hem kunt aansluiten. Ik hoor graag of het je is gelukt.
Ik heb gister geprobeerd te installeren maar krijg de melding dat de firmware niet kan updaten.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @thugmiss,

Je kan alleen de TV box aansluiten op poort 3 of 4 van het modem. je krijgt deze melding als je hem op de verkeerde poort heb aangesloten.
Ik had m aangesloten op 3 of 4, daar lag t niet aan maar t is opgelost
Reputatie 3
Goedemiddag @thugmiss

Fijn om te horen dat het opgelost is. Dan wens ik je verder heel veel kijkplezier!

Groeten van Edwin
hi zou ook graag 2 tv boxen extra willen bestellen hoe kn ik dat doen

mvg
Reputatie 7
Hi abaum,

Ik help je hierbij. Welke TV Boxen wil je bestellen? Met of zonder opnamefunctie? En begrijp ik goed dat je er meteen twee wilt bestellen? Dat ga ik dan voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
hi sterre ik heb u een prive bericht gestuurt

mvg abaum
Ik wil graag tóch weer een extra tv box bestellen!
Reputatie 2
Ik zou ook graag een 2de box willen bestellen hoe kan ik dit doen?
Reputatie 7
Hi iedereen,

We hebben een verzameltopic gemaakt voor het bestellen van een extra TV Box. Zet hier je aanvraag in, dan helpen we je zo snel mogelijk!