Beantwoord

aanvraag extra tv pakket blijft steeds op status 'je aanvraag is in behandeling'

  • 19 June 2019
  • 1 reactie
  • 443 Bekeken

hallo, ik heb begin mei t-mobile thuis besteld met glasvezel en extra tv paketten; vanaf 17 juni is internet en tv actief, fijn. Het is nu 19 juni.

  • Maar slechts 1 extra tv pakket is actief geworden, het andere extra tv pakket staat nog steeds op de status 'je aanvraag is in behandeling'. Waarom?
  • Verder valt het me op dat de bestellingen pagina niet ge-update wordt, bv 'je kunt binnenkort (maandag 17 juni) genieten van t-mobile thuis', en vervolg stappen (die dus echter in werkelijkheid al klaar zijn).
  • Ook staat in de 'abonnementen' pagina de text 'je hebt nog een lopende bestelling' , en daarom mag ik in die pagina niets aanpassen.
Kan ik iemand van tmobile een PM met mijn klantgegevens sturen om het na te kijken? Bedankt.
icon

Beste antwoord door Dennis1960 20 June 2019, 06:33

Bekijk origineel

1 reactie

Als reactie op mezelf: via de tmobile chat contact gehad, het wordt opgelost zegt men. Verdere hulp hier dus niet nodig. Prettige dag iedereen.

Reageer