Afmelden voor test-omgeving

• 20 november 2020
  • 14 reacties
  • 372 Bekeken

• is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Ik zou graag weer teruggaan naar de oorspronkelijke omgeving van t-mobile thuis.

De functie ‘begin gemist’ werkt niet en het zappen gaat langzaam en de interface bevalt niet.

Is het mogelijk om uit de test te stappen?

14 reacties

Hoi

Ook ik wil me afmelden van de test-omgeving

Dit werkt onnoemelijk sloom en beeld is slecht  langzaam zappen

Geen favorieten lijst

Nee geef mij maar mijn oude systeem terug

Reputatie 5
Badge +6

De test omgeving is inmiddels de life omgeving waar alle klante naar toe worden gemigreerd. Er is geen weg terug meer. Wel wordt de nieuwe omgeving met de feedback die alle klanten nu geven nog steeds verbeterd.

Reputatie 6
Badge +2

Laten ze eerst maar eens zorgen dat alles perfect werkt, zodat het zappen supersnel gaat en ook de vertraging in de streams zijn verholpen zodat “live” ook echt live is, daarbij zou het fijn zijn dat de streams op zijn minst de kwaliteit hebben van wat we in het verleden kregen van Glashart media.

Hier zit ik nog op het oude platform, zou het zo zijn dat het nieuwe platform minder is dan wat ik nu heb het er toe zou kunnen leiden dat ik misschien verder ga kijken.

Laten ze eerst maar eens zorgen dat alles perfect werkt, zodat het zappen supersnel gaat en ook de vertraging in de streams zijn verholpen zodat “live” ook echt live is, daarbij zou het fijn zijn dat de streams op zijn minst de kwaliteit hebben van wat we in het verleden kregen van Glashart media.

Hier zit ik nog op het oude platform, zou het zo zijn dat het nieuwe platform minder is dan wat ik nu heb het er toe zou kunnen leiden dat ik misschien verder ga kijken.

nou ik ga ook verder kijken  als dit  de norm wordt

Reputatie 2
Badge

Ik merk ook een verschil tussen beeld en geluid. Een soort vertraging.

ook reageert kastje vaak traag.

is dit bekend?

Ik denk dat het wel bekend is, lees het tenminste vaker hier op het forum.

Is nog wel wat bij te schaven aan het TV gedeelde, en dat heeft tijd nodig.

Reputatie 6
Badge +2

Wat me laatst tijdens een bezoek aan een goede kennis opviel welke gebruik maken van Telfort (nu KPN) ook zij klaagden dat het vernieuwde KPN ook problemen gaf zoals trager zappen en ook het reageren van het menu ging aanmerkelijk trager dan voorheen.

Klopt @BeMu , dit speelt ook al een maand of 5 bij KPN, maar net zoals hier, niet iedereen ervaart de klachten die er gemeld worden, ikzelf heb een rete snel menu en alles werkt naar behoren, maar ik heb dan ook het laatste model STB van hun, de 5202 met 4k en bluetooth.

De meeste klachten zijn op de oudere kastjes, die vergelijkbaar zijn met de 610x TM kastjes.

Ik denk dat het gewoon net aan gaat met de zwaarte van de software en de capaciteiten van de kastjes.

Trouwens, opnieuw opstarten van het modem kan bij KPN een hoop oplossen net als hier, effe alles vers er op, met de STB even een frisse start op de STB in het menu lost ook wel wat op, zullen alleen geen snelheid-wonder's worden.

Reputatie 6
Badge +2

@Doornekamp33  Klopt wat je aangeeft, ze maken gebruik van de Arcadyn HMB 2260 als ik het goed heb, een STB welke te vergelijken is met de Entone 510 welke ik heb.

Inderdaad heb je gelijk als je zegt dat deze boxjes feitelijk te weinig geheugen hebben om aan de steeds hogere eisen te voldoen, als ik er weer eens kom zal ik ze adviseren om alles een keer te resetten, kan geen kwaad.

nou ik ga ook verder kijken  als dit  de norm wordt

Denk niet dat er iets ga veranderen dus ik ga switchen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jacoss, ik wil out of the box meedenken en denk dat jij een beter werkend TV-platform hebt wanneer de Entone Kamai 510 TV Boxen omgeruild worden voor de Aria 610 boxen. Mag ik dit voor je in orde maken?

Hoi @Jacoss, ik wil out of the box meedenken en denk dat jij een beter werkend TV-platform hebt wanneer de Entone Kamai 510 TV Boxen omgeruild worden voor de Aria 610 boxen. Mag ik dit voor je in orde maken?

Hoi Jason

Stond net op het punt om te veranderen van provider  want als ik nu switch krijg ik korting op het eeste jaar en als ik daarna terug kom bij jullie krijg ik alsnog de aria boxen + korting eerste jaar

Hoewel ik altijd wel tevreden was over jullie ben ik wel aan twijfelen

Hoi Jason

oke regel maar nieuwe tv boxen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jacoss, super dan ga ik dat meteen in orde maken. Je kunt binnen maximaal vier tot zeven werkdagen de vervangende Aria 610 boxen in huis verwachten. 24 tot 48 uur voordat de bezorging plaatsvindt, ontvang je vanuit PostNL een Track & Trace code waarmee je te allen tijde jouw pakket in de gaten kunt houden. Zo weet je altijd precies wat de status van de levering is.

Mag ik je nog verzoeken om de Entone boxen terug te sturen naar ons retouradres, alsjeblieft? Alle retourinformatie heb je zojuist toegestuurd gekregen in een e-mail zodat je precies weet hoe je de spullen kunt retourneren.

Om het nog wat duidelijker te maken, heb ik hieronder alle info geplaatst:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”

Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren. Alvast bedankt voor je medewerking en veel kijkplezier met de vervangende boxen!

Reageer