Beantwoord

afstandbediening

  • 22 February 2020
  • 10 reacties
  • 710 Bekeken

Reputatie 2

Bestaat er een universele afstandsbediening die je kan gebruiken inplaats van de T-Mobile afstandsbediening.

De T-Mobile afstandbediening is compact en glad en valt snel uit je handen je drukt ook snel op de verkeerde knop. een beschermhoesje voor de afstandsbediening bestaat er ook niet voor.

icon

Beste antwoord door pinkypink 9 March 2020, 18:17

Bekijk origineel

10 reacties

Ja hoor, verschillende, ikzelf zweer bij logitech, makkelijk via de computer in te stellen, zijn er van goedkoop tot via internet te gebruiken en erg prijzig.

Voordeel is dat je ook zelf comandos aan knoppen kunt geven wat ze bedienen.

https://www.logitech.com/nl-nl/harmony-universal-remotes

 

Goedkoper is all for one, zijn alleen niet altijd goed in te stellen, je moet het goede  type uitzoeken en codes gebruiken om hem in te stellen.

https://www.handyman.nl/overige/multimedia/?tn_fk_Web_merk=One%20For%20All&tn_fk_web_productgroep=Afstandsbedieningen

Pinkypink,ik ben het volledig met je eens.Het is geen handige a.b.Gr wil25

Klopt, ik heb hem dan ook zeker niet in gebruik, ik gebruik de hub met ab van 149 euro icm met de app op mobiel, als de vrouw de boel weer eens op tilt heb kan ik hem waar dan ook weer goed krijgen.

 

Reputatie 2

Is er iemand bekend met de universele afstandbediening L336 zo ja hoe kan je deze koppelen met Entone kastje .

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pinkypink,

 

Tof dat je jouw vraag hier stelt! Naar mijn weten is het niet mogelijk om een universele afstandsbediening of TV afstandsbediening te koppelen met de TV Box. Wat je echter wel kunt doen, is de T-Mobile ab koppelen met jouw smart TV. Probeer het eens met onderstaande stappen:

 

Druk de toetsen <1> en <3> op de afstandsbedening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
Druk het TV power knopje in en hou deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt.
Zet je TV weer aan met het TV power knopje.
Je kan nu testen of het werkt. 
Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

 

Laat je weten of het gelukt is? Zo niet, dan zit ik voor je klaar om te helpen! :smile:

Reputatie 2

Oplossing gevonden het werkt. Je moet elke toets van de t-mobile afstandbediening kopieëren naar de L336 en alles werkt .deze afstandbediening ligt beter in de hand.

Reputatie 7
Badge +16

Ooh wow, goed bezig, held! Bedankt voor het delen van je oplossing, zo kan de hele Community er wat van opsteken! :grin::thumbsup_tone1: Veel plezier met jouw TV abonnement en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. 

Dat is ook een mooie universele AB.

 

@Jason , Zijn er genoeg hoor die de T-Mobile boxen kunnen aansturen, mijn Harmony werkt perfect en je kan via de APP ook nog knoppen extra toewijzen.

Met 1 druk op de knop gaan de TV, Entone en Home Cinemaset aan of uit, geluid staat gekoppelt aan de Home Cinemaset.

Wil ik een DVD of Netflix kijken gaat de TV en Home Cinemaset aan en schakeld de TV over op HDMI 2, lekker luxe dus.

Enige wat ik nog niet voor elkaar heb is dat het geluid weer naar de goede stand gaat na film kijken.

Reputatie 7
Badge +16

@Doornekamp33 Aah super, thanks voor de bevestiging en toelichting! Zo leer ik elke dag wat nieuws! :kissing_closed_eyes: 

Reputatie 7
Badge +1

Ik zag dat de L 336 bij Ali Express voor 1,79 word aangeboden komt nog 54 cent verzendkosten bij, lijkt me niet veel, ik heb zelf in een ver verleden ooit een a.b. gehad die ook op de zelfde wijze werkte originele er achter leggen en functies en voor een over zetten vond het ideaal.

 

Helaas gesneuveld maar als ik weer eens wat bij Ali bestel koop ik er misschien weer een

Reageer