Beantwoord

Afstandbediening kapot

  • 24 April 2018
  • 7 reacties
  • 294 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedenavond,

Helaas werkt bij mijn afstanbediening een aantal knoppen niet of nauwelijks meer. Kan er een nieuwe worden geleverd?
Alvast bedankt!
Groet, Matt

Ps Resetten gaat niet niet aangezien de 1 knop niet meer werkt!

Moderator edit: Volg onze afstandsbedieningtips om zo snel mogelijk te kunnen genieten van het zappen, bijvoorbeeld het resetten van jouw afstandsbediening of het koppelen van de afstandsbediening met de TV. Lees ons topic: Afstandsbediening bestellen.
icon

Beste antwoord door Sterre 25 April 2018, 18:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi Matt!

Welkom op onze Community! Je bent hier op de juiste plaats voor jouw vragen en oplossingen. Wat goed dat je de oplossing voor een reset al hebt gevonden! Jammer dat dat bij jou niet gaat werken, beetje lastig zonder de 1 inderdaad. Zo te lezen is jouw afstandsbediening aan het einde van zijn latijn. Daarom heb ik je een nieuwe opgestuurd. Deze kun je binnen 5 dagen thuisbezorgd verwachten. Zodat jij weer lekker kunt TV-kijken!
Sterre dank voor je reactie!
Reputatie 7
Geen probleem, ik help je graag! Mocht je me nog voor iets nodig hebben, je weet me te vinden 🙂.
Hoi. Ik zit hier met hetzelfde probleem. De standby knop blijft ingedrukt nadat de kinderen tv hebben gekeken🤔 Is het mogelijk om een nieuwe opgestuurd te krijgen? Alvast bedankt. Grt. Martijn
Reputatie 7
Hi Martijn!

Ik help je verder! Hoe moet ik dit voor me zien, het ingedrukt blijven? Bedoel je dat de knop niet meer uitsteekt in de afstandsbediening? Kun je met een pincet of naald voorzichtig proberen de knop weer naar boven te wippen? Dan kunnen jullie hopelijk zo snel mogelijk weer TV-kijken!
De knop zit er echt helemaal ingedrukt. Met een speld eruit proberen te halen had ik zelf ook al geprobeerd. Hij zit muurvast.
Reputatie 7
Geen probleem! Dan gaan we het proberen met een nieuwe afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik er eentje naar je op.

Reageer