Beantwoord

Afstandbediening kwijt

  • 4 March 2019
  • 8 reacties
  • 332 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste, wij kunnen de afstandbediening niet vinden. Al 2 dagen gezocht en niet gevonden. Waarschijnlijk hebben mijn kinderen deze kwijt gemaakt. Wilt u een nieuwe sturen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 4 March 2019, 16:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Kan gebeuren @K.O.S.! Maak je geen zorgen, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening naar jullie opgestuurd. Deze valt binnen enkele dagen op de mat. De uitdaging komt daarna, om de afstandsbediening veilig te houden! 😋 In de tussentijd kunnen jullie natuurlijk gebruik maken van de TV Anywhere app. Hier is geen afstandsbediening voor nodig!
Bedankt Cheyenne,

Is de afstandbediening al opgestuurd? Wanneer kan ik deze verwachten?
Reputatie 7
Badge +5
Zeker weten @K.O.S.! De levering kan tot maximaal 5 werkdagen duren. Ik weet zeker dat de afstandsbediening vandaag of morgen jouw huis bereikt. Nog éééven geduld!
Beste Cheyenne, het is inmiddels 9 dagen geleden en wij hebben de afstandbediening nog steeds niet gekregen! Sinds die tijd hebben wij geen televisie kunnen kijken. Wil je deze met spoed laten opsturen? Alvast bedankt!
Hallo,

Ik heb een televisie abonnement bij jullie.
helaas ben ik de afstandsbediening kwijt.
Kunnen jullie een nieuwe opsturen naar *adres gegevens weggehaald door moderator*

bij voorbaat dank,

met vriendelijke groet,

Toon
Beste @Cheyenne , kan je aub een update geven? Het duurt nu wel heel lang.
Reputatie 7
Hey @ToonKees er is een splinternieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Veel zapp-plezier! 😁

@K.O.S. ik ben gelijk voor je gaan kijken! Nu zie ik dat de afstandsbediening 14 maart moet zijn bezorgd. Kun je mij aangeven of je 'm inmiddels hebt ontvangen? Ik hoor het graag!
Reputatie 7

Er is één centraal topic voor problemen met de afstandsbediening, deze is hier te vinden. Dit topic daarom gesloten.