afstandbediening werkt niet op TV box

  • 17 October 2019
  • 9 reacties
  • 291 Bekeken

hi All,

12-10 eerst heb ik ellende gehad met aansluiting van internet. Schijnt kpn/Gideon de switch vergeten te zijn. Daarna zou ik gebeld worden. Is niet gebeurd. Dan zou er morgen 18-10 een monteur komen. Staat vandaag 17-10 voor een dichte deur. Kon ik uiteindelijk zelf alles controleren. Nou joepie internet werkt. TV box start op en vraagt om de registratie, blijkt dat mijn TV Box niet werkt met de afstandsbediening.

hij reageert totaal niet op de afstandsbediening.

Op de tv reageert de afstandsbediening wel.

Dus eerst zit ik het bijna een week zonder internet en TV. Nu blijft de TV een drama. Heb alle handelingen en tips al uitgeprobeerd mbt de tv box en afstandsbediening. Ik heb er twee. Beide werken niet op de tv box.

 

wat kan ik nog doen om het succesvol te laten worden of nog beter wat gaan jullie doen om het succesvol te laten worden. Want dit schiet niet op.

 


9 reacties

Reputatie 7

Hey @gerardusjr,

jeetje ik baal oprecht dat je met zo'n gevoel bent komen te zitten. Ik ben er wél van overtuigd dat we dit probleem nog steeds kunnen oplossen voor je. En hierbij wil ik je maar al te graag ondersteunen. Op dit moment staat er een taak open en gaan onze techneuten er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we meer weten, nemen we contact met je op! Ik zou het dan ook erg jammer vinden als je besluit om ons voortijdig te verlaten.

Hey,

Ook wij hebben issues met de tv box.. ik heb al een nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar helaas ook nu reageert de box niet of nauwelijks .. geluid gaat enkel harder wanneer ik eerst van zender heb gewisseld(als dit het al doet).. please help me!!

 

Groetjes Jill 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jillmarx ik los dit graag voor je op. 

Ik zie dat je nog in bezit bent van een oude TV Box en nog niet bent overgezet naar ons nieuwe TV Platform. Wat ik kan doen is de TV Box omwisselen en je overzetten naar ons nieuwe TV Platform. 

Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap ook direct in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. 

In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een virtule akkoord van je. Vervolgens ga ik dan verder voor je aan de slag! 

Hi Tommie,

 

Dus met andere woorden dwingen jullie me nu om over te stappen naar een nieuwe box, wat me dus meer geld gaat kosten terwijl de apparatuur welke ik van jullie heb (en voor betaal) niet werkt?

Dat is wel een beetje vreemd toch?

Reputatie 7
Badge +9

@Jillmarx nee. Je zou alleen extra betalen als je gebruik wilt maken van Cloud Opnemen. Wat ik eventueel ook kan doen is de huidige TV Box omruilen voor een, zelfde, nieuwe. Overzetten naar ons nieuwe platform adviseer ik echter wel, we zijn druk bezig om iedereen over te zetten, dit gaat uiteindelijk bij al onze klanten gebeuren. Ook zie ik dat je nog in bezit bent van ons oude Huawei modem. Deze kan ik ook kosteloos voor je omruilen naar de Zyxel T-50, als je dat wilt!😊 Hoor graag van je terug.

@Jillmarx nee. Je zou alleen extra betalen als je gebruik wilt maken van Cloud Opnemen. Wat ik eventueel ook kan doen is de huidige TV Box omruilen voor een, zelfde, nieuwe. Overzetten naar ons nieuwe platform adviseer ik echter wel, we zijn druk bezig om iedereen over te zetten, dit gaat uiteindelijk bij al onze klanten gebeuren. Ook zie ik dat je nog in bezit bent van ons oude Huawei modem. Deze kan ik ook kosteloos voor je omruilen naar de Zyxel T-50, als je dat wilt!😊 Hoor graag van je terug.

kan ik zonder de cloud wel nog opnemen met het nieuwe kastje? of niet meer? niet dat ik nu zo vaak iets opneem hoor, maar wel handig om te weten 😀

dat omzetten naar dat nieuwe platform wat houdt dat allemaal in? PS mijn tv heeft een HDMI aansluiting dus dat is geen probleem!

Oh enne, dan doe mij in godsnaam een nieuw kastje want we worden langzaam een beetje kierewiet van het niet werken van alles 🤣

Dat nieuwe modem is enkel plug en play verhaaltje?

 

Groetjes Jill

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Jillmarx om antwoord te geven op je vragen:

 

Kan ik zonder de cloud wel nog opnemen met het nieuwe kastje?

Nee, met de nieuwe TV Boxen werkt dit niet meer. Nog wel met de Entone Amulet 515 (nu in bezit)

Dat omzetten naar dat nieuwe platform wat houdt dat allemaal in?

In dit topic staat alles wat je moet weten: 

 

 

Dat nieuwe modem is enkel plug en play verhaaltje?

Ja, dit is vrij simpel om te doen! Ook staat op onze Community een How to install.

@Jillmarx om antwoord te geven op je vragen:

 

Kan ik zonder de cloud wel nog opnemen met het nieuwe kastje?

Nee, met de nieuwe TV Boxen werkt dit niet meer. Nog wel met de Entone Amulet 515 (nu in bezit)

Dat omzetten naar dat nieuwe platform wat houdt dat allemaal in?

In dit topic staat alles wat je moet weten: 

 

 

Dat nieuwe modem is enkel plug en play verhaaltje?

Ja, dit is vrij simpel om te doen! Ook staat op onze Community een How to install.

Oké,

 

Ik heb T-mobile internet en TV. dus dan kan ik over naar Tmobile TV.

Duss stuur maar alles op :)

Reputatie 7
Badge +9

@Jillmarx ik heb alles voor je in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over. Wil je mij laten weten als alles is aangesloten? Dan kan ik de overgang naar ons nieuwe TV Platform voor je aanvragen. Dit duurt hooguit 14 dagen, meestal eerder. Geen zorgen, je kan in de tussentijd ongestoord tv kijken. Je ontvangt een sms als ze het gaan overzetten! Talk soon.

Reageer