Beantwoord

Afstandsbediening

  • 17 May 2018
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Mijn afstandsbediening doet helemaal niks meer, zelfs resetten niet, overigens brand het lampje ook niet meer, wat nu?
icon

Beste antwoord door Sterre 18 May 2018, 13:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Bertil86,

Welkom op onze Community! Je bent hier van harte welkom voor al jouw T-Mobile vragen. Zo ook voor jouw afstandsbedieningvraag. Ik ga je zo snel mogelijk aan een werkende afstandsbediening helpen! Heb je de batterijen gecheckt? Kans dat deze leeg zijn, aangezien het lampje niet meer brandt. Probeer een set nieuwe batterijen erin te stoppen en de afstandsbediening opnieuw te testen. Helpt dit niet, kun je nog een reset van jouw TV Box uitvoeren. Hou me op de hoogte van de werking van jouw apparaat, ik help je graag!
Uiteraard heb ik er nieuwe batterijen in gedaan en heb ook de box gereset, helaas zonder resultaat
Reputatie 7
Hi Bertil,

Goed dat je de nieuwe batterijen en de reset van je afstandsbediening en TV Box geprobeerd hebt! Het klinkt alsof je apparaat het begeven heeft. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel zapplezier alvast weer 🙂.

Reageer