Beantwoord

Afstandsbediening

  • 18 January 2019
  • 4 reacties
  • 1093 Bekeken

Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Het lampje blijft knipperen. Ik heb alles al geprobeerd te resetten maar hij blijft knipperen. Kunt u mijn helpen?
icon

Beste antwoord door Brian 22 May 2019, 09:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Moderator edit: Afstandsbediening kwijt of stuk? Dan kan je terecht in ons Afstandsbediening topic!
Reputatie 7
Hey @Anouk1222,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😁 Niet alle type Tv's zijn te koppelen met onze afstandsbediening, dus dat zou het probleem kunnen verklaren. Hier staan alle tips opgesomd over het koppelen van je afstandsbediening. Mocht dit niet helpen dan kun je ook overwegen om een universele afstandsbediening aan te schaffen.
Hallo, vandaag T Mobile TV & internet zelf geïnstalleerd, top! .. op één ding na: de ATB is niet gekoppeld aan mijn TV. Aan/uit, opnemen of volume harder zachter, werken helaas allemaal niet. ja, ik heb onderstaand stappenplan doorlopen. GEEN verschil. Hoe verder? De ATB werkt wel op het STB kastje. Dus zenders zappen en naar menu werkt wel. Maar als ik in de gids wil “REC” opnemen dus, werkt het ook weer niet. 😟
Dank voor nieuwe tips alvast.
Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.
• Voer de code 9, 9, 1 in.
• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.
• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!
• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.
Reputatie 7
Hey Marvyn,

Blijkbaar is je bericht ontglipt in onze inbox, excuses! Heb je inmiddels een nieuwe afstandsbediening kunnen bestellen?