Beantwoord

Afstandsbediening (beeld) vreemd gedrag

  • 9 December 2018
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

Reputatie 1
Geachte,

Ik sinds een aantal maanden T-Mobile thuis. Eigenlijk vanaf het begin heb ik vreemde reacties met afstandsbediening en beeld, reactie tv box etc.

Als de guide optie niet werkt, dan werken de kanalen 6, 7, 8 en 9 meestal ook niet. Dan komt er compleet zwart beeld. Druk ik door naar 11 of 12 dan moet ik tientallen seconden wachten tot er weer beeld en geluid is. Ik reset de TV box dan maar (diverse keren al gedaan) en na opstarten werken de kanalen weer alsook de guide functie. Krijg weer netjes de Gids overzicht, echter werkt de menu optie dan niet meer (??).

Heb de TV box nu diverse malen gereset alsook zojuist de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld (met de bekende code's) echter werkt de menu optie nog steeds niet. Als ik op menu druk krijg ik een Zwart beeld, met linksonderin T-Mobile en rechts bovenin de dag, datum en tijd en dat is het.

Wat kan ik nog uitvoeren om weer het menu in beeld te krijgen?

Mvgr.
icon

Beste antwoord door Sterre 12 December 2018, 13:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi @AlexHoekstra,

Bedankt dat je al verschillende dingen onderzocht en geprobeerd hebt! Hoe heb je de TV Box gereset? Via de stroom eraf halen, of via een fabrieksreset? Dat laaste wil ik je aanraden. Als je een TV Box zonder opnamefunctie hebt, kun je zelf een fabrieksreset op jouw TV Box uitvoeren. Heb je een versie mét opnamefunctie, doe ik de fabrieksreset graag voor je. Laat het me weten!
Reputatie 1
Heb (opnieuw) een herstart gedaan (in 1e instantie dus geen harde reset) en nu werkt het wel ...
Schiet mij maar lek 🙂
Reputatie 7
Fijn om te horen dat het nu heeft geholpen en dat je fijn TV kunt kijken, @AlexHoekstra. Veel zap- en kijkplezier!
Reputatie 7
dan heb je vast de stb met harddisk recorder

Reageer