Beantwoord

Afstandsbediening bestellen

  • 11 December 2017
  • 8 reacties
  • 412 Bekeken

Mijn afstandbediening is stuk en ik wil graag een nieuwe bestellen, maar weet niet hoe.
icon

Beste antwoord door Sterre 14 December 2017, 15:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hoi metalblader83,

Dat klinkt niet handig, hopelijk staat je TV nu wel op een leuke zender! Wat is er precies stuk aan je afstandsbediening? Misschien kun je via dit afstandsbedieningtopic een snelle manier vinden om hem weer werkend te maken.

Helpt dat niet? Laat dan weten op welk punt je blijft hangen en ik help je aan een nieuwe afstandsbediening!

Hoi Sterre,

Mijn afstandbediening functioneert nog wel naar behoren.
Mijn konijn houdt daarentegen blijkbaar van afstandbedieningsknopjes, want hij heeft deze bijna allemaal aangevreten en het is nu daarom lastig zien welke knopjes je indrukt.
Vandaar dat een nieuwe afstandbediening wel gewenst is.
(Nu let ik er wel goed op dat hij niet bij de afstandbediening kan)
Reputatie 7
Hoi @metalblader83,

Tegen zulk bijtgeweld kan geen enkele reset op! Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht naar mij (klik op mijn naam). Dan doe ik de rest!
Beste Sander,
Helaas kan ik je niet direct prive berichten en ook niet mailen met een klantenservice?
Hier een zelfde soort probleem met cola dat over de afstandsbediening is gegaan.
Kan ik op een of andere manier een nieuwe afstandsbediening bestellen?
Beste Sterre & Sander,

Onze jonge pup heeft eerst één afstandbediening te pakken gehad en nu dus ook de tweede..... vandaar dat wij ook op zoek zijn naar afstandbedieningen.
Mijn vrouw was bij de T-Mobile winkel maar kwam hier niet verder en kreeg als antwoord dat ze de klantenservice maar moest bellen maar daar kwam ze steeds zo lang in de wacht dat die optie met een normaal huishouden en jonge kinderen tijdens de vakantie ook geen doen is vandaar dat ik net als de rest hier maar via deze weg een verzoek doe!

(Misschien handig om deze optie in de toekomst op de website aan te bieden)
Reputatie 7
Hoi Casmida!

Wat gek dat het niet lukte om Sander een privébericht te sturen! In dit topic lees je hoe je dat de volgende keer wel voor elkaar kunt krijgen. Voor nu heb ik jou zelf even een privébericht gestuurd, om je sneller op weg te kunnen helpen! Spreek je daar!
Reputatie 7
Ha MichaelD.!

Wat zijn het toch ook kleine deugnieten he, die pups. Toen mijn hond vroeger nog jong en eigenwijs was, had hij een casettebandje vermorzeld. Dat vonden zijn ingewanden niet zo leuk! Gelukkig is de operatie goed gegaan en is hij daarna gezond en vrolijk ouder geworden, maar het was wel een spannende tijd! Ik hoop dat jullie pup geen plastic of rubber binnen heeft gekregen!

Je kunt mij in een privébericht je postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen, via deze gegevens kan ik je verder helpen aan nieuwe afstandsbedieningen. Goed idee trouwens, om deze optie op de website aan te bieden. Kun je deze suggestie in onze Community Wishlist plaatsen? Dan gaan we onderzoeken wat hiervoor de mogelijkheden zijn!
Reputatie 7
Beste Sander,
Helaas kan ik je niet direct prive berichten en ook niet mailen met een klantenservice?
Hier een zelfde soort probleem met cola dat over de afstandsbediening is gegaan.
Kan ik op een of andere manier een nieuwe afstandsbediening bestellen?


Bericht ontvangen en een nieuwe afstandsbediening is onderweg. Voor een tijdelijke TV ervaring kun je ook TV Anywhere gebruiken! Veel zappplezier binnenkort!

Reageer