Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 17 March 2018
  • 4 reacties
  • 1033 Bekeken

Goedenavond,

Mijn afstandbediening, die ik destijds van vodafonethuis , werkt niet meer. Geen enkele functie doet het behalve aan/uit - resetten, nieuwe batterijen, alle toetsen één voor één proberen, niks helpt. Mijn afstandbediening lijkt op de afbeeliding, maar bij mij staat er een logo van vodafone onder. Kunt u mij helpen aan een nieuwe ab?

Hartelijk dank!
Joost de Vos
icon

Beste antwoord door Sterre 13 December 2018, 10:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Hi Joost!

Welkom op onze Community! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd, want dit is natuurlijk niet lekker TV-kijken zo! Binnen 5 werkdagen heb je 'm binnen. Veel kijkplezier!
Gda, onze afstandsbediening is defect en rammelt. Graag zouden wij een nieuwe ontvangen
Reputatie 7
Hi Jrmd,

Ik ga je helpen aan een werkende afstandsbediening. Wat is er precies defect? Als enkele knoppen niet werken, kan een reset van zowel de afstandsbediening als de TV Box de snelste oplossing zijn. Ook het vervangen van de batterijen kan helpen. Lees onze tips in het afstandsbedieningentopic. Kom je er niet uit? Meld het in dat topic, dan help ik je zo snel mogelijk verder!
Reputatie 7
Hi iedereen,

We hebben een verzameltopic voor alle vragen omtrent de afstandsbediening, check ons Afstandsbedieningtopic. Daar vind je tips voor het zo snel mogelijk werkend maken van jouw afstandsbediening, of hoe je een nieuwe kunt bestellen. Plaats alsjeblieft je vraag in dat topic, zodat we je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen!