Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 17 August 2019
  • 9 reacties
  • 421 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 15 reacties
Onze afstandsbediening heeft klem gezeten tussen de gangdeur 🙃🙄 kan ik een andere bestellen?
icon

Beste antwoord door Piotr 24 September 2019, 09:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen @Vroem Welkom in de community.
AUW arme afstandsbediening. Wat een nare deur🤣

Oké nu serieus (Klik Hier om een nieuwe aan te vragen de moderators helpen je daar verder.
Hou er wel rekening mee dat het weekend is, het kan iets langer duren voor dat ze reageren.
Veel succes en fijn weekend.
Goedenmiddag,

Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld tussen de gangdeur 🙃 🙄... Hoe kan ik een andere bestellen?

Vriendelijke groet!
Reputatie 7
Badge +14
@Vroem Lees mijn reactie en klik op de link
Succes
L.S.

Een aantal toetsen van onze (Vodafone) afstandbediening doe het niet meer, evenals de knop om de box aan/uit te zetten.

Kunt U mij een nieuwe sturen?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Hey @Leonardo001,

Heb je ook al geprobeerd om je afstandsbediening te resetten? Mocht dat niet hebben geholpen dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan bestel ik gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je!

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen de mijne is kapot en doet niks meer! 
 

alles al geprobeerd maar op geen enkele mogelijkheid doet die nog wat! 
 

hoop spoedig wat te horen! 
 

mvg 

Lindsey 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Lindsey90, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn om hem te ontvangen. Alvast veel kijkplezier en fijne feestdagen!🎅📺 

De (meegeleverde) batterijen zijn gaan lekken in mijn afstandsbediening. Nu werkt hij helemaal niet meer. Kan ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen? 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ralph_post, lekken is nooit lekker als het in de afstandsbediening gebeurd! Ik zorg er graag voor dat er snel een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt… met waardige batterijen dit keer! Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe. 😄

Reageer