Beantwoord

Afstandsbediening Entone werkt niet

  • 15 January 2020
  • 7 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 2

Hi Allemaal,

 

Ik heb afgelopen weekend aangevraagd mijn TV box om te ruilen voor een model met HDD zodat ik op kan nemen, deze is vandaag beginnen gekomen en aangesloten.. Helaas lijkt de afstandsbediening niet te werken…  hij reageert totaal niet. Het paarse lampje doet het wel, dus ik heb de reset stappen uitgevoerd. Echter reageert de Entone box helemaal nergens op.. De powerbutton op het apparaat werkt wel, en de klok op het apparaat loopt ook. maar dan houd het op.


What to do?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 15 January 2020, 17:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Treurwilg 

 “Welkom”

De moderators kunnen je hier vast wel bij helpen.

TV kijken zonder afstandsbediening is lastig.👎🏻

Je kan in Dit onderwerp om een andere afstandsbediening vragen. 
Veel succes en fijne avond

Reputatie 2

Ik heb mij daar gemeld, wel een gedrocht overigens die entone 515 in je tv kastje, die ontvanger zonder harddisk was een mooi klein kastje...

Reputatie 2

Ik heb overigens net het oude kastje weer aangesloten, de amino.. daarop werkt de nieuwe afstandsbediening ook…

 

hoort bij de entone box wel een afstandsbediening met paarse knop?

Reputatie 7
Badge +14

@Treurwilg De TV boxen met opneem functie zijn inderdaad groter maar hé als je kunt genieten van opgenomen programma’s ben je daar ook snel weer aan gewent.😉

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Treurwilg,

De Entone met opnamefunctie heeft zeer waarschijnlijk een volledige reset nodig, daarna werkt de afstandsbediening met de roze toets er op. Deze reset kunnen ze alleen op afstand doen. Dus idd even wachten op een moderator, of via de servicedesk laten oppakken door de technische dienst. (Backoffice)

Mvg. Marcel

 

 

 

Reputatie 1

@Marcel MCi ,

Ik heb hetzelfde probleem als treurwilg.

Kunnen jullie bij mij ook een harde reset op afstand geven? Afstandsbediening reageert niet. Lampje brand wel als ik ieta indruk. Heb hem ook al gereset en ook de stroom en internet van de entone box afgehad.

 

Help!

 

 

Hoi @cansiv, ik heb de tv box voor je gereset. Hierbij nog een handig topic voor het koppelen van je afstandsbediening. Veel kijkplezier

 

Reageer