Beantwoord

Afstandsbediening is stuk van het kastje bij tv

  • 14 May 2019
  • 4 reacties
  • 555 Bekeken

De afstandsbediening is met de was mee gegaan in de wasmachine nou doet hij het niet meer ik zou graag een nieuwe willen vriendelijke groet Robert hofstede

icon

Beste antwoord door Brian 17 May 2019, 12:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De afstandsbediening is in ieder geval wel schoon 😅

Een T-Mobile medewerker pakt deze topic binnen 24-48 uur op. Mocht je sneller geholpen willen worden, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via de sociale kanalen of telefonisch.

Groet,
Reputatie 7
Hi @Robert hofstede, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? 😀 Soms wel de afstandsbediening goed laten drogen en de batterijen vervangen nog wel eens helpen. Als hij het echt niet meer doet stuur mij dan even een privebericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan stuur ik een nieuwe naar je op!
Onze afstandsbediening die bij het kastje hoort werkt niet meer naar behoren. We hebben hem ook 5 jaar en stamt nog uit de tijd dat we nog bij vodafone zaten tot deze overgenomen werd door Tmobile. Sommige knopjes zijn lam, zoals die van de TV en die van het kastje is ook maar met je nagel er hard op drukken aan te krijgen. Ook guide doet het niet soepel meer. Kunnen wij kosteloos een nieuwe afstandbediening en evt. een nieuw kastje met dezelfde functies en abonnement zoals we die nu hebben?Graag hoor ik van u.

Reputatie 7
Hey @IlseNZ,

Een nieuwe afstandsbediening is besteld door mijn collega. Deze kun je binnenkort per post verwachten! 😄

Reageer