Beantwoord

Afstandsbediening kapot

  • 3 March 2019
  • 9 reacties
  • 202 Bekeken

Hallo, een aantal knoppen van mijn afstandsbediening werken niet meer. Ik heb geprobeerd om de afstandsbediening te resetten, batterijen vervangen, etc. Maar de knoppen blijven haperen. Is het mogelijk dat ik een nieuwe ontvang?
icon

Beste antwoord door Brian 16 March 2019, 14:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Welkom op onze Community @Fietje73! Ik wilde direct voor je aan de slag, máár als het goed is heb ik net een afstandsbediening naar jou opgestuurd. Klopt het dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld? Laat het mij weten! 😄
Hoi cheyanne, naar mijn weten heb ik 1 keer de vraag gesteld. In het andere topic zie ik mijn vraag niet staan. Maar misschien kijk ik er over heen?
Reputatie 7
Badge +5
Mijn fout @Fietje73! Ik heb je denk ik met iemand anders verward. Als goedmakertje heb ik metéén een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Binnen enkele dagen valt deze op de mat! In de tussentijd kan je trouwens gebruik maken van de TV Anywhere app, dan kan je toch nog switchen tussen programma's! 😃
Hoi, nog geen afstandsbediening ontvangen. Hoe lang duurt het voordat deze op de post gaat? Of hebben jullie misschien het verkeerde adres gebruikt?
Reputatie 7
Hoi @Fietje73,

We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk hardware te versturen. Dit kan echter tot vijf werkdagen duren. Ik verwacht dat je uiterlijk halverwege deze week de post ontvangt!
Beste T mobile. Onze afstandsbediening heeft het begeven.. inmiddels werken de cijfertoetsen nauwelijks meer, Switchen kan alleen nog via het menu. De Geluidsknop werkt moeizaam. Resetten en batetrijen vervangen heeft inmiddels ook geen invloed meer. Graag zien wij een nieuwe tegemoet.
PS: De setup-box en zapper (én glasvezelbox én router/Draytek) nzijn nog van Vodafone!
Hoi, we zijn inmiddels weer een paar dagen verder, maar nog steeds geen afstandsbediening......
Afstandsbediening net ontvangen. Dank je wel. Zal me even verdiepen hoe deze gekoppeld kan worden.
Reputatie 7
@georgekerstholt Ik zie dat mij collega inmiddels een nieuwe opgestuurd heeft, helemaal goed!

@Fietje73 Goed om te horen!

We hebben al een topic voor het bestellen van nieuwe afstandsbedieningen, om dit centraal te houden heb ik daarom dit topic gesloten.