Beantwoord

Afstandsbediening knoppen doen het niet

  • 28 September 2018
  • 4 reacties
  • 737 Bekeken

als ik een zender wil zoeken dan pakt hij het cijfer niet. ik moet hem heel lang indrukken en als ik geluk heb doet hij het maar dan gelijk drie of vier keer. dus 111111 of 44444
Combinatiezenders lukken niet meer. Zender + of - lukt ook niet meer. Batterij is goed en resetten ook al meerdere malen geprobeerd.
Het is nog een met de naam vodafone er op. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Moderator edit: Om jouw afstandsbediening zo snel mogelijk weer te laten werken, vragen we je een aantal tips op te volgen. Bekijk de tips in ons topic: Afstandsbediening bestellen.
icon

Beste antwoord door Sander 1 October 2018, 19:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Leon van Assem

Zappen is natuurlijk wel belangrijk tijdens het TV-kijken. Super dat je de reset al uitgeprobeerd hebt. Meestal blijkt dit de oplossing. In jouw geval niet. Ik vermoed dat de afstandsbediening dan nu toch echt vervangen moet worden. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan stuur ik er een op!

Voor de volledige uitleg hoe je snel een afstandsbediening kunt controleren zie het volgende topic:

Reset jouw afstandsbediening
Reputatie 7
Dag @Leon van Assem

Bedankt voor je bericht. De afstandsbediening komt eraan. Ik verwacht dat deze na het weekend geleverd zal worden!
Beste Sander, graag willen wij ook 2 nieuwe afstandsbedieningen.
Wij hebben nog de oude kasten van Vodafone, ik weet niet of jullie daar nog de afstandsbediengen van hebben?

Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Richard en Linda
Reputatie 7
Hoi @richardenlinda,

Ik heb ook het privébericht gevonden. Daar praten we verder!

Reageer