Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan TV Box met opnamefunctie

  • 5 March 2020
  • 1 reactie
  • 562 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hallo,

 

We zijn al sinds 18 februari lid van t-mobile thuis, erg tevreden hoor! Maar we hebben meteen sinds het abonnement is ingegaan, een tv box MET opname functie besteld. We hebben er inmiddels al 2 binnen gehad en nog steeds lukt het niet. Al gereset, ab gereset, niks werkt. Ook contact gehad met t-mobile, via telefoon en de forum. We kunnen simpelweg de tv bos met opname funtie niet gebruiken. De ab werkt wel want de lampjes branden maar we kunnen het inlogscherm niet gebruiken omdat de tv box niet reageerd. 

We hebben nu besloten om dit op te geven dus we willen gewoon de huidige box zonde opname blijven gebruiken. Maar deze box is "in behandeling" voor opzegging. Kan iemand dit annuleren en de tv box met opname functie als retour zending aanvragen, of hoe noem je dat? 

Dus de tv box zonder opname willen we houden en de box met opname willen we terugsturen.

Kan iemand me hiermee helpen?

 

Bedankt alvast, 

Mvg. Cansiv

icon

Beste antwoord door Brian 6 March 2020, 10:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @cansiv, oei wat een pech. Ik kan het terugsturen van de andere TV Box niet meer annuleren, ik kan eventueel wel opnieuw weer een wissel van de TV Boxen invoeren maar veel beter nog help ik je graag om de TV Box met opname wél werkend te krijgen.

Je kan de afstandsbediening koppelen aan de TV Box via de stappen in dit topic. Van welke afstandsbediening maak je gebruik? Als dit de variant is met de ‘magenta’ knop zorg dan dat je de tweede koppelmethode gebruikt voor de nieuwe afstandsbediening. De reset vind je onder stap 5 (en dan de tweede alinea). de stap daaronder is het koppelen (het gedeelde onder de afbeelding van de afstandsbediening). Als je deze instructies exact volgt dan zou het moeten werken!

Reageer