Beantwoord

Afstandsbediening kwijt


Beste T-mobile,

Nu we verhuist zijn, zijn we de afstandsbediening ook zoek geraakt.
Nu is de vraag hoe we een nieuwe kunnen aanvragen en wat de kosten daarvan zijn.

Mvg R Rijnberg
icon

Beste antwoord door Brian 14 March 2018, 15:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Hi Rijnberg, is het allemaal gelukt met verhuizen? 🙂 Mocht je de afstandsbediening echt niet kunnen vinden dan stuur ik graag kosteloos een nieuwe naar je op. Mocht je hier gebruik van willen maken laat het dan nog even weten!
Hoi Brian,
Het was allemaal gelukt, we wonen er al 3 weken, we kunnen hem echter niet meer vinden.
Als je ons er mee zou kunnen helpen, aan zijn we er super blij mee.
Reputatie 7
Hi Rijnberg, goed om te horen dat het allemaal gelukt is! Ik heb de nieuwe afstandsbediening voor je besteld en je hebt hem binnen een aantal werkdagen in huis!
Dat is helemaal tegek Braun.
Super bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Graag gedaan hoor! Creatieve spelling van mijn naam trouwens, die kende ik nog niet 😉
Oeps, me mobiel veranderd alles anders, heb geen idee hoe ik dat uit zet hahahaha sorry.....

Beste T mobile,

 

We zijn onze afstandsbediening kwijt. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JHJ, van harte welkom op de Community!

Graag stuur ik je een nieuwe afstandsbediening toe want zonder kun je slechts naar één kanaal kijken en dat gaat op een gegeven moment wellicht vervelen. Normaal gesproken verzoeken we je om een afstandsbediening te bestellen via het speciale topic (klik op de magenta link), maar in dit geval stuur ik je meteen een nieuwe ab toe. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Alvast veel kijkplezier toegewenst en als ik nog iets voor je kan doen in de toekomst, let me know! 

Mijn adres weten jullie denk ik? Iig dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +16

@JHJ Jazeker, die kunnen we opzoeken aan de hand van de gegevens in je Communityprofiel! 😄

Hallo, 

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt na de verhuizing, kunnen jullie een nieuwe opsturen? 
 

Gr Gertjan 

Hallo,

 

Wij zijn met verhuisd en de afstandsbediening kwijt. Kunt U nieuwe ontvanger en afstandsbediening opsturen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @denise.jacco, ik zie dat je gelukkig al geholpen bent door de Klantenservice. Veel kijkplezier straks en mocht je ooit nog een keer problemen hebben met de afstandsbediening, gebruik daar dan alsjeblieft het algemene afstandsbediening topic (de link is klikbaar) voor. Thanks! 😄

Dit topic zal ik nu sluiten.