Beantwoord

Afstandsbediening LG gebruiken

  • 18 November 2019
  • 3 reacties
  • 1312 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb  recent een nieuwe TV aangeschaft ( https://www.lg.com/us/tvs/lg-65SM9000PUA-4k-uhd-tv ) en ik zou graag de afstandsbediening van deze TV willen gebruiken in combinatie met interactieve TV van T-mobile. Het gaat hier specifiek om een Entone T-Mobile kastje waar het mee moet communiceren.

icon

Beste antwoord door HuubH 18 November 2019, 23:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi @Yihka ,

Ik kan helaas niet met 100% zekerheid spreken, maar als ik kijk naar de meerdere tv-kastjes die wij thuis hebben gehad van andere providers, denk ik niet dat dit mogelijk is. Vaak kun je hoogstens instellen dat je met de tv afstandsbediening het kastje aan/uit kan zetten, maar volledige bediening zit er vaak niet bij. Het meest uitgebreide wat ik zelf heb gezien is dat de nieuwe box van Ziggo het volume kan bedienen van de tv of audiosysteem. 

Nogmaals, ik kan niet met 100% zekerheid spreken en wellicht dat iemand anders hier op het forum er meer over weet, maar ik betwijfel of het kan.

 

-Gilbert

Reputatie 1

Op mijn LG TV (uit 2017) werkt de LG afstandsbediening grotendeels met de “Entone Amulet”, Entone staat tussen de lijst van producenten onder de STBs.

Wat niet werkt; aan/uit zetten :rolling_eyes: en bij het opnamemenu komen. Daarnaast werkt de play/pauze alleen als ik de “extra afstandsbedieningknopjes” druk (rechts naast de 0 op mijn afstandsbediening). Om het verder werkend te hebben moest de Entone er wel voor direct aan de TV hangen en niet via de versterker lopen, alleen dat lag geloof ik meer aan de versterker.

Ik heb gekeken en het meeste werkt inderdaad met deze configuratie behalve onder andere het aan/uit-zetten.

Reageer