Beantwoord

Afstandsbediening met grijze knop

  • 5 January 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Omdat de afstandsbediening met de roze knop bij uitzetten van box ook de ingegeven codes van de televisie verliest (en dus steeds opnieuw moeten worden ingevoerd hetgeen een !X$-klus is) zou ik graag een versie met de grijze knop ontvangen. Dit heb ik reeds telefonisch proberen te regelen, maar ontving daarop een afstandsbediening zonder grijze knop die (na wat zoekwerk online) voor een Animo-box schijnt te zijn. Vriendelijk verzoek mij alsnog een afstandsbediening met een grijze knop te sturen. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 January 2020, 09:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @edvannierop,

 

We leveren geen afstandsbedieningen met grijze knop meer. De ab met magenta knop zou overigens ook de TV codes moeten opslaan, weet je zeker dat het lukt om de instellingen te bewaren? Onderstaand de uitleg voor de zekerheid:

 

►Aan/uit functie - TV codes

  1. Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbedening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Voer de viercijferige code van het juiste merk TV in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het vierde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is de code niet correct.
  3. Je kan nu testen of het werkt. 
  4. Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

 

Als het nog niet lukt, dan help ik je graag verder natuurlijk! :smile:

Hoi,

 

Zoals ook de monteur meldde, is het met de roze knop niet mogelijk de instellingen vast te houden. Zodra de box is uitgezet zijn de opgeslagen codes van mijn (courante) Sony smart tv weer verdwenen. Hij raadde mij aan een afstandsbediening met de grijze knop te vragen zodat dit vervelende euvel is verholpen.

Reputatie 7

Hey @edvannierop,

Heb je ook al verschillende koppelcodes getest? Er zijn genoeg klanten met de nieuwe afstandsbediening waarbij het koppelen wel wordt opgeslagen. Alle koppelcodes vind je terug op deze pagina onder de handleiding. Zoals mijn collega Jason al aangeeft leveren we de afstandsbediening met de grijze knop niet meer. Aan dat verzoek kan ik jammer genoeg niet voldoen. 

Reageer