Beantwoord

Afstandsbediening reageert niet

  • 11 April 2018
  • 4 reacties
  • 1763 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Sinds kort kan ik met de afstandbediening van T-Mobile de tv niet meer uit kunnen zetten en het volume niet meer regelen.
De Reset TV Box en Koppelen TV en TV Box // Volume problemen heb ik reeds geprobeerd maar helpt niet 😞
icon

Beste antwoord door Brian 16 April 2018, 15:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi BaukeT!

Welkom op onze Community! Super leuk dat je hier je vraag stelt, ik merk dat je ons afstandsbedieningtopic ook hebt gevonden en door hebt genomen, goed van je! Ik help je graag verder. Ik zie dat je twee TV Boxen hebt, dus als het goed is heb je ook twee afstandsbedieningen. Werkt de andere afstandsbediening wel op de TV Box die niet reageert op de powerknop en volumeknoppen? En heb je de batterijen al gecheckt, zijn die helemaal vol? Ik hoor graag van je, met deze informatie kan ik je een passend antwoord bieden!
Hoi,

Batterijen had ik al vervangen.

De andere afstandsbediening heeft nog nooit gewerkt voor aan/uit zetten. Ik heb beiden nu gereset en opnieuw gekoppeld. Bij de ene wekt nu het volume niet meer en aan/uit zetten nog steeds niet. De andere werkt nu wel maar het volume staat erg zacht en kan niet harder, ik kom niet meer bij het volume van de tv ook niet als ik opnieuw reset 😞
Reputatie 7
Hi BaukeT, goed om te horen dat één van de afstandsbedieningen nu werkt! Je geeft aan dat het volume nog zacht staat, bedoel je dan van de TV zelf of van de TV Box? Als je het geluid van de TV weer harder wil zetten probeer dan even om de afstandsbediening te ontkoppelen (dus niet te resetten) via de stap 'Koppelen TV en TV Box' in het afstandsbediening topic.

Voor de andere afstandsbediening bestel ik een nieuwe en die ontvang je binnen een aantal dagen thuis!
Reputatie 7
BaukeT,

houd de setup knop ingedrukt en druk dan op mute en dan op STB. je ab is dan weer gekoppeld aan de stb. nu zet je hierop het volume maximaal en koppel je hem weer aan de tv.

Reageer