Beantwoord

Afstandsbediening T-mobile echt nodig?

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 582 Bekeken

Ik ga in januari verhuizen, als T-mobile mobiel klant wil ik eventueel overstappen van Ziggo naar T-mobile thuis tv en internet. Maar… Ik krijg dan de T-mobile TV box mét een afstandsbediening (ik gebruik nu Ziggo i.c.m. een CAM module), maar ik wil deze T-mobile afstandsbediening niet gebruiken, alleen de afstandsbediening van mijn TV (LG OLED55C9PLA met Magic Remote). Kan dat? Kan ik de T-mobile TV box afstandsbediening koppelen met mijn LG Magic Remote zodat ik alleen deze laatste kan gebruiken om tv te kijken? Wellicht kan de T-mobile TV box gekoppeld worden aan de LG tv? Beetje lullig als ik T-mobile afsluit, het niet werkt en er wel 12 maanden aan vast zit :-) 

Dank zover!

icon

Beste antwoord door Candy 11 November 2019, 13:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hi @JeroenskiAfoort, wat leuk om te lezen dat je ons in overweging neemt. Ik ontvang je graag met open armen bij ons Thuis! Ik kan begrijpen dat je waarde hecht aan het gebruiken van je eigen afstandsbediening. Of onze TV Box gekoppeld kan worden aan je eigen afstandsbediening durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Wat wel kan is onze afstandsbediening koppelen met jouw TV. Ik hoop dat ik je alsnog bij ons in de club mag verwelkomen!

Reageer